24 Ocak 2009 Cumartesi

Sadece 3 Puan...

İlk yarının sonunda Beşiktaş'ı nerede bıraktıysak yine aynı yerinde bulduk Denizlispor karşısında bu akşam. Devre arasını Yusuf Şimşek ve Erkan Zengin transferleriyle geçen siyah beyazlılar ligin zayıf addedilebilecek ekiplerinden Denizlispor'u ''güç bela'' 1-0 yenmeyi başarırken gelecek adına sınıfta kaldı.

Kaptan Delgado'nun yokluğunda organizatörlük görevini üstlenen Yusuf Şimşek için maçtan sonra Mustafa Denizli ''çok heyecanlandı'' açıklamasını yaptı. Son 15 dakikasına yetişebildiğim maçı izlemeyi aslında özellikle Yusuf Şimşek için çok istiyordum ancak benim televizyonun karşısında bulunduğum dakikalarda Yusuf Şimşek yedek kulübesindeydi. Denizlispor'un son dakikada Tomas Abraham ile bulduğu pozisyon hariç rakip kaleye cılızda olsa atak geliştiremediğini duydum maçtan sonra keza Beşiktaş'ın da iyi futbol oynayamadığı son 15 dakika performansından da aşağı yukarı belli oluyordu.

Zapotocny'nin kırmızı kartı kesinlikle haklı bence ve Çek futbolcu küfür yüzünden 1 maçtan fazla ceza alacak bana göre. Haftaiçi Gökhan Zan atılmıştı şimdi de Zapotocny. Beşiktaş'ın eski hastalığı hortlamıyordur umarım.

Maçtan sonra Ömer Güvenç Mustafa Denizli ile dillere destan bir röportaj yaptı. Mustafa Denizli'yi zaman zaman kızdıran sorulara imza atan Ömer Güvenç ile ''Kurt Hoca''nın röportajından bir alıntı yapmak istedim:

ÖG: Hocam maçtan sonra Zapotocny ile ilk kez siz konuştunuz ne söyledi size?
MD: Ne söylediği bende kalsın Ömerciğim!
ÖG: Fakat hocam sizde kalırsa insanların kafasında soru işaretleri kalacak!
MD: Kalırsa kalsın, ne yapayım yani Ömer!!!

Hiç yorum yok: