4 Ocak 2009 Pazar

Siz Kovmadınız Ben İstifa Ediyorum!

Batuhan Karadeniz'in şımarıklıklarıyla alakalı olarak blogta zaman zaman bir takım yorumlar yapıyorum halihazırda. Sağolsun Batuhan'da hiç eksik etmiyor malzemeyi basınımızdan ve naçizane benden.

Genç futbolcunun Eskişehirspor'a kiralandığını (Mustafa Denizli'nin raporu doğrultusunda) biliyoruz, öyle çok önemli bir gelişme olmadığı için blogta yer vermemiştim ancak Batuhan'ın dün verdiği demeç akıllara zarar: Mustafa Denizli bana git diyemez, ben istediğim için gittim!

Batuhan'ın yaşı kadar skandal demeci ve hareketi vardı zaten bununla birlikte yaşını da aştı gitti genç oyuncu. Mustafa Denizli'nin kendisine git diyemeyeceği kadar büyük futbolcuları bünyesinde barındıran Beşiktaş'ın çok başarılı(!) yönetimi acaba bu açıklamadan sonra ne tür bir açıklama yapacak ya da nasıl hareket edecek bilemiyorum ama aynı zamanda hemşehrim olan bu çocuğun Türk Futbolu'ndaki varlığı beni ciddi anlamda rahatsız etmeye başladı, bunu hissediyorum.

Türk futbolunun iş bilen değerli yöneticileri muhtemelen bu çocuğa yine sahip çıkıp kulağını çeker gibi görünüp sırtını sıvazlayacaklardır, e bana düşende Batuhan Karadeniz'i yaşına başına bakmadan ''zalimce'' eleştirmek olacak! Kendi bakıyor mu ki yaşına başına?!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu çok zevzek bi çocuk yagarip garip laflar saçma sapan açıklamalar.yok yok bu çocuk kesinlikle adam olmaz ya serseri herifin teki bu...

Melih Kazdağ dedi ki...

Bu Çocuk çok büyük futbolcu olacak,göreceksiniz!!Adamdaki özgüvene bakın yaa.Hele birde takımda oynayıp gol atmaya başlarsa Taraftara da ''Siz bana tezahurat yaptınız diye gol atmadım,istediğim için attım'' felan gibi açıklamalarda bulunur.Bence biran önce takıma kazandırılıp 1 sezon oynatılmalı,o sezonun sonunda iy bir rakam verilirse satılmalıdır...