9 Ocak 2009 Cuma

Yusuf Şimşek Beşiktaş'ta!!!

Trabzonspor'un ilk yarının bitmesiyle birlikte Yusuf Şimşek için yoğun çaba gösterdiğini ve Bursaspor yönetimini ikna etmeye çalıştığını biliyor ve takip ediyorduk hatta Yusuf'un Trabzonspor'a gitmek için Bursaspor yönetimine rest çektiği de basına yansıyan gelişmelerdendi. Bugün ''Yusuf'un Trabzonspor'a transferi gerçekleşti '' başlığında bir post yazacaktım çünkü dün akşam Yusuf Şimşek Trabzonspor'un kamp kadrosuna dahil olmuştu.İş bitirici(!) yöneticilerle donanmış Beşiktaş'ın dün gece devreye girerek daha önce Trabzonspor'un 600 bin dolara anlaşmaya vardığı Yusuf için Bursaspor'a 1.5 milyon euro para artı Aydın Karabulut artı Tuna Üzümcü'yü teklif ederek transferi bitirdiği bugün kamuoyuna yansıdı.

Yusuf Şimşek'in oynadığı futbol bana hep ''halı saha futbolu'' gibi gelirdi, Fenerbahçe'de oynarken de beğenmezdim kendisini. Denizlispor'dayken ise futbolu gerçekten ivme kazandı, takımı tek başına yönetti, attı, attırdı, liderliğin gerektirdiği her şeyi yaptı. 32 yaşında milli takım forması giyip, dakika aldı. Trabzonspor'da başarılı olabilir miydi? Bence denemeye değerdi. Kapanan anadolu takımlarına karşı ''çilingir'' vazifesi görebilirdi. Beşiktaş'a yararlı olur mu? Bence denemeye değer. Kapanan anadolu takımlarına karşı ''çilingir'' vazifesi görebilir ama karşılığında verilen 1.5 milyon euro ve pırıl pırıl Aydın Karabulut yok mu? Bıyık altından güldüm yine haberi okuyunca ''Aydın Karabulut değil de keşke Serdar Özkan'ı verseydiniz'' dedim kendi kendime...

4 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

Tam bir rezalet.. Futbolda hızlı düşünen,hızlı ve tek top oynayan takımların başarı kazandığı ortamda,Alex'in Lincoln'un tartışıldığı ve artık bu tip oyuncuların büyük takımlarımızda olmaması gerekir dediğimiz bir ortamda Kalkıp Yusuf Şimşek'i transfer et.Hem de 2 oyuncu +para karşılığında Tuna+Aydın+600 verilecekmiş karşılığında.Bazı kanallarda Aydın'ın kiralık olduğunu söylediler.İnşallah öyledir.Ümit milli takımı hiç mi izlememiş bizim Hocamız,Yönetimimiz..Bu çocuk harikalar yarattı Ümit Milli maçlarda.Beşiktaş yönetimi Seriç+Cisse'yi önermiş ama Ertuğrul hoca kabul etmemiş.Tabi akıllı adam Seriç'in ne mal olduğunu bizzat yaşadı(Kendi transfer etmiş olmasına rağmen) Cisse'ninde Bursa'da oynamayacağını gayet bilir.Aslan gibi geleceğin yıldızını ve vasat bir stoper olan ancak anadolu takımlarında oynayabileceğini düşündüğüm Tuna'yı istemiş.
Bu transferden sonra Mustafa Denizli'nin ne kadar eski kafalı,dar görüşlü olduğunu,sadece bu sezonu düşünerek yaşadığını görmüş olduk.Mustafa Hoca benim için bitmiştir.
ayrıca Trabzonspor'a yapılan tabiki büyük bir ayıptır.

Adsız dedi ki...

sabah gaztetyi alınca şok oldum gözlerime inanamadım diğer gaztenin manşetine baktım sonuç aynı yusuf bursada şaştım kaldım ya.tam bi yıldırım demirören harekatı yıldırım gibi maaşallah:)

Adsız dedi ki...

yaptığı ilk acıklama ben doguştan beşiktaşlıyım gibi talihsizce bi açıklama oldu talihsizce evet çünkü yazık cok yazık hemde trabzona gelseydı kesın böle bı acıklama yapardı iyiki gelmedi..

Faruk dedi ki...

bi insanın doğuştan trabzonluyum demesi için harbiden trabzonlu olması lazım ama :) fenerbahçe galatasaray beşiktaş gibi değil yani biraz farklı bi durum :) o yüzden yusuf doğuştan trabzonluyum diyemezdi çünkü değil :) en fazla sempati duyuyorum derdi :)