12 Mart 2009 Perşembe

Bahis Zamanı...

UEFA Kupası ilk maçları bana göre İddaa'da kazanma oranının en yüksek olduğu maçlardır daha önce de belirttiğim gibi. Bu akşamda UEFA Kupası'nda birbirinden zorlu ancak kazanma ihtimalimiz yüksek maçlar oynanacak. Programın içinden güvenerek seçtiğim maçların naçizane kısa analizlerini ve önerdiğim tahminlerin oranlarını görelim önce:

Hamburg - Galatasaray: Bu maçın analiz yazısında da yazdığım gibi ben Hamburg'un Galatasaray'ı Nordbank Arena'da yeneceğini düşünüyorum. Hamburg galibiyetine verilen oran: 1.65

Paris Saint Germain - Sporting Braga: Geçen turda Standart Liege'i sürklase eden Sporting Braga bu turda Standart Liege'den iki üç gömlek üstün bir takım olduğuna inandığım Paris Saint Germain ile mücadele edecek. Fransa'da oynanacak olan ilk maçta ben Paris Saint Germain'in Braga'yı mağlup edeceğini düşünüyorum. PSG galibiyetine verilen oran: 1.55

Dynamo Kiev - Metalist Kharkiv: Metalist Kharkiv'in bu kupadaki işinin henüz bitmediğini ve her geçilen turdan sonra kendine olan güvenlerinin katlanarak arttığını düşünüyorum. Fenerbahçe karşısında izlediğimiz Dynamo Kiev ise renkli bir takım olmaktan çok uzak bir şekilde sadece disiplinli bir mücadele yapısına sahip. Riski sevenler bu maç için Metalist Kharkiv galibiyetini düşünebilir ancak benim önerim, Metalist Kharkiv lehine 1.76'lık oranıyla çifte şans.

Manchester City - Aalborg: Bu sezonki Avrupa Kupaları macerasında birbirinden başarılı ve spektaküler sonuçlara imza atan Aalborg deplasmanda karşılaşacağı Manchester City karşısında daha şanslı gördüğüm ekip. Özellikle geçen turda Deportivo'yu elerken rakibini dağıtan Aalborg'un Manchester City karşısında pes etmeyeceğini düşünüyorum ve bu maç için önerim Aalborg lehine çifte şans. Oran ise: 2.55

Marseille - Ajax: İki formda ekibin mücadelesinde Ajax'ın deplasmanda Marseille karşısında birden fazla gol yiyeceğini ve birden fazla gol atacağını düşünmüyorum. Bu yüzden ''kontrollü'' geçmesini beklediğim maçta benim tercihim 2,5 gol altı seçeneği olacak. Alt seçeneğinin oranı ise: 1.55

Bu maçların ışığında iş yine en zor kısma yani kupon oluşturmaya geldi. Benim kupon tercihlerim:

BANKO KUPON:

Hamburg - Galatasaray: 1 (1.65)

Paris Saint Germain - Sporting Braga: 1 (1.55)

Marseille - Ajax: ''ALT'' (1.55)

TOPLAM ORAN: 3.96

NORMAL KUPON:

Hamburg - Galatasaray: 1 (1.65)

Paris Saint Germain - Sporting Braga: 1 (1.55)

Marseille - Ajax: ''ALT'' (1.55)

Dynamo Kiev - Metalist Kharkiv: 0-2 (çifte şans): 1.76

Manchester City - Aalborg: 0-2 (çifte şans): 2.55

TOPLAM ORAN: 17.79

BOMBA KUPON:

Hamburg - Galatasaray: 1 (1.65)

Paris Saint Germain - Sporting Braga: 1 (1.55)

Marseille - Ajax: ''ALT'' (1.55)

Dynamo Kiev - Metalist Kharkiv: 2 (4.25)

Manchester City - Aalborg: 2 (8.00)

TOPLAM ORAN: 134,7

NOT: Son dönemde İdda üzerinden oynadığı hemen her kuponu tutturmayı başaran Tolga kardeşiminde bu akşamki maçlarla alakalı olarak bir tahmin göndermesini rica ediyorum. Herkese bol şans...

3 yorum:

Tolga Şener dedi ki...

Hamburg - Galatasaray: 1

PSG - Sporting Braga: 1

Dynamo Kiev - Metalist Kharkiv: 0

Manchester City - Aalborg: 1

oran 9,97 bunlarda benim tahminlerim...

Adsız dedi ki...

hacı 5 maç değerlendirmişin 5 te sıfır:)) istersen bu postu kaldır:))

Faruk dedi ki...

yok bu rezilliği herkes görmeli, kaan kural'ı geçtik valla :)