17 Mart 2009 Salı

Yapma Hıncal!

Bloğumuzun müdavimlerinden birisi de benim rahatlıkla ''medya maymunu'' yaftasını yapıştırabileceğim, Galatasaraylı (spor yazarı demeyelim) ''herşey'' Hıncal Uluç. Akşam 90 Dakika Programı'na denk geldim, bir on dakika kadar izledim. Hıncal Uluç Lincoln hakkında konuşuyordu ve kendisi için ''Hakemi aldatarak rakip futbolcunun kart görmesini sağlamaya çalıştığını ve futbol düşüncesi olarak Galatasaray'a yakışmadığını'' buyurdu. Bu cümleye neremle güleceğimi şaşırdım çünkü Galatasaray kadrosu zaten on yıldır bu tip ''çirkef'' futbolcuların ağırlıklı olarak yer aldığı bir oluşum içerisinde. Son jenerasyondan ''sabıkalı'' Arda Turan'ı bir kenara ayırıyorum çünkü kendisi ''adam olma yolunda'' ciddi adımlar atıyor bu aralar, umarım şu son birkaç maçtır takındığı efendi ve sportmen tavırları korur. Misal bir Arif Erdem Galatasaray'da oynarken Hıncal Uluç bir kez bile Arif için bu cümleleri kullandı mı acaba? Emre Belözoğlu daha 18 yaşındayken Hagi abisinin kanatları altında her türlü ahlaksızlığı yapıyordu futbol sahalarında. Efsane kaptan Bülent Korkmaz'ın bile ayaklarından çok dirsekleri ve çenesi çalışırdı. Hakan Ünsal'ın şu anki ''beyefendi yorumlarından'' bir gram eser var mıydı futbol sahasında? Ya da Filipescu rakibinin yüzüne tükürdüğünde (futbol sahasında ya da spor sahasında en nefret ettiğim şeydir, başıma gelse katil olmam kaçınılmaz) neler söylemişti, neler yazmıştı acaba?

Lincoln disiplinsiz ve sorumsuz bir futbolcu. Bunu sonuna kadar kabul ediyorum ancak, özellikle Galatasaray Camiası'nın ve fanatik Galatasaraylı Hıncal Uluç'un bu oyuncuyu ''etik'' olarak eleştirmesi yapmaları gereken son iştir. Kimse unutmasın ''Çirkefliğin Efendisi'' Sabri Sarıoğlu hala bu takımın ve milli takımın formasını giymeye devam ediyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya yemin ediyorum bu ruhsal sağlığı yerinde olan bir adam değil.maalesef ki yazık ki böyle adamlar ülkemizde el üstünde tutuluyor duayen oluyor işini efendilikle sadelikle yapanlar hep perdenin arkasında kalıyor.bunun gibi şarlatanlar hep önlerde işin kaymağını yiyenler oluyor.