9 Mart 2009 Pazartesi

Skor Tahmin Oyunu 23. Hafta Sonuçları

BU HAFTA PUANLAR:

HAKAN DEMİREL: 18

FARUK TURUTOĞLU: 16

MURAT YILMAZ: 16

BALTHAZAR: 15

TOLGA ŞENER: 7

YAVUSS: 2

GENEL PUAN DURUMU:

TOLGA ŞENER: 190

BALTHAZAR: 187

MURAT YILMAZ: 181

HAKAN DEMİREL: 174

FARUK TURUTOĞLU: 164

YAVUSS: 122

23. hafta tahminleri için tıklayın
22. hafta genel puan durumu için tıklayın

RİCA: Sevgili arkadaşlarım, ligin bitmesine 11 hafta kala, bizim oyunda da şampiyonluk yarışı iyice kızıştı ve puan farkları daralmaya başladı. Tabi ki herkesin bir işi ve meşguliyeti var, bunu anlayışla karşılayıp bildirmeliyim ki, en son cuma günü ilk maç başlayana kadar (bizim bültenimizde olsun olmasın) tüm tahminlerin yapılmış olması gerekmektedir. İleride bu konuyla ilgili olarak oluşabilecek sıkıntıları önceden önleyebilmek adına cumartesi gününe kalan hiçbir tahmini dikkate almayacağımı belirtmek isterim. Son haftalarına yaklaştığımız oyunumuzun selameti açısından cumaya kadar 1 dakikanızı ayırıp tahminlerinizi yollamanızı rica ediyorum. Dilerseniz tahmin postunu pazartesi günlerinden itibaren açabilirim, bu konudaki görüş ve önerilerinizi bekliyorum, herkese sevgiler saygılar...

7 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

'İleride bu konuyla ilgili olarak oluşabilecek sıkıntıları' ne demek anlayamadım Faruk? Sonuçta bu işi biz bize zevk olsun diye yapıyoruz. İşlerin yoğunluğundan tahmin yapmayı unutup farklı şekillerde tahmin göndermenin bir sakıncası olmamalı, arkadaşlar olarak birbirimize güvenmiyor muyuz?

Murat YILMAZ dedi ki...

Bu arada zirve yürüyüşüm devam ediyor. Kaldı 9 puan. Fenerbahçe gibi sonradan form tuttum ve yavaş yavaş puan farkını kapatıyorum. Zirve korksun benden:)

Faruk dedi ki...

Kesinlikle sizle ilgili bir rica değil bu Sayın Admin, lütfen üzerinize alınmayın, aslında posta da yazdım fakat kişilere indirgememek adına sildim bu cümleyi. Tabiki zevk ve eğlence için yapıyoruz bu blog ve tahmin işini ama sevgili Demirel'e de sorarsanız size söyleyecektir bu konudaki hassasiyetimin yaklaşık 2 hafta öncesine kadar dayandığını ve bu konuyla ilgili olarak bir yazı yazacağımı kendisini de belirtmiştim ve tahmini geciktiren de kendisi olmuştu o hafta. Bu sadece sizlerden ricam başka birşey değil. Tahmininizi istediğiniz şekilde gönderebilirsiniz, bunda hiçbir sakınca yok yalnızca tek ricam tahmin işinin cuma günü sonlanması hepsi bu. Yoksa telefonla, arkadaş vasıtasıyla ya da sözlü olarak hiç farketmez, yalnızca cuma günü bitmesini istiyorum tahmin işinin hepsi bu, anlayış göstereceğinizi umuyorum ve tekrar ediyorum kesinlikle kişilerle alakalı bir durum değil bu...

Sygılar sunuyorum...

Unknown dedi ki...

Sevgili admin, geçen hafta yaptığın 'yengemin şeyi olsa amcam olurdu' muhabetini bu hafta da ben yapayım, çok zevkli oluyormuş :) Bir skor tutturdum, diğerlerinide de 1 yaklaşık sonuçla bitirdim. Eğer Beşiktaş saçmalamayıp maçı kazandık diye bırakmasaydı, ivankov bir tane de uçan kafa golü atsaydı ve ersun hoca, gökhan ünal denen insanlıktan nasibini alamamış manda yavrusu yerine sahaya 10 kişi çıkıp ,altıpas önüne 5'e 10 bir kalas dikseydi, sanırım şimdi 50 ye yakın bir puan almış, uzak ara yapmanın keyfini sürüyor olacaktım :)) Bu arada o Gökhan Ünal insan mı harbiden ya?

Faruk dedi ki...

Şampiyonluk yolunda tek rakibimiz Gökhan Ünal maalesef :)

Melih Kazdağ dedi ki...

Sevgili Tolga...

Şiiiiiişşşt 3 puan kaldı geliyorum...

Tolga Şener dedi ki...

Bu hafta arayı tekrar açarım yavaş gel...