19 Mart 2009 Perşembe

Medyanın Gücü!

Volkan Demirel Eren Güngör'ü ''tekmeledikten'' sonra medyamızda müthiş ''pozitif'' bir hava oluştu birdenbire. Geçen sezon Lincoln'ü sahada kovalayan, Hacettepe maçında rakibinin son dakikada kazandığı penaltıyı kaçırmasına rağmen hakeme itirazdan oyundan atılan, EURO2008'in en can alıcı maçlarından birinin son dakikasında rakip forveti yere yığıp kaleye Tuncay Şanlı'yı geçiren bu adam değilmiş gibi, ''Ayağıyla şöyle bir itti'', ''İnsani bir tepki verdi'' gibi söylemlerin ardında medya ve yorumcular Volkan Demirel'in 2 maçlık cezasını bire indirmeyi başardılar. Ben geçmişi son derece sabıkalı olan ve şimdiye kadarki ''insani tepkilerinin'' en düşük şiddetlisini uygulayan Volkan Demirel'in asla uslanmayacağını ve özellikle bu ''aftan'' sonra ''yüz bulacağını'' düşünüyorum. Forması yırtılmışken ve göğsünde kesik oluşmuşken dahi ilk hedefi ''kendisine zarar verene zarar vermek'' olan bu adamın yaptığı hareketin Avrupa'nın hangi liginde olursa olsun en az 3 maç ceza alacağını düşünüyorum.

Unutmadan ekleyeyim, bakalım ''vuruş şiddeti'' hemen hemen Volkan Demirel'inkiyle aynı olan Yaser Yıldız kaç maç ceza alacak, ve ceza indirme kur.. pardon tahkim kurulu cezayı kaç maça indirecek. Blogta bu konuyu Yaser'in cezalandırılış şekli ile tartışmaya devam edeceğiz...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bana kalsa bu hareket kırmızı bile olmayabilirdi.hatta hareketi yaparken kramponu çıkarıp yapsa sarıya bile gerek yoktu.sert bir vurma değil tamamen bi ittirme dürtme tek sakatlık krampon vidaları.iki maç ceza zaten çok fazlaydı.bana kalsa bir bile fazla.isabetli bir indirim yapmış bana kalsa tahkim.yasere gelince pfdk yı tahkimi bilmemde ben galatasarayın yerinde olsam maçtan birgün sonra onun sözleşmesini fesh eder yollardım nerden geldiyse gerisin geri.ama galatasarayda seviyor öyle topçuları karakterine uygun.

Melih Kazdağ dedi ki...

Yaser konusunda Vurun abalıya oldu bence.. Adamın sadece elleri açık defans adamını elleriyle kendinden uzaklaştırmak istedi.. Eli Egemen'in suratına geldi kabul ediyorum ama bunu bilerek yapmadı..
Yaser nası olsa genç oyuncu,Bunu Baros yapsaydı ne kırmızı kart olurdu,Kırmızı görseydi de GS Klübü hakeme çok abanırdı..

Yaser olduğu için bu kadar abanmayın...

Faruk dedi ki...

Ben Yaser'in Egemen'e bilerek ve isteyerek vurduğunu düşünüyorum. Ceza alanı içinden taç çizgisinin kenarına kadar itişe kakışa geldiler, Yaser'de bir anlık sinirinin kurbanı oldu ve kulübünden sıkı bir ceza almayı haketti. Tabi ki Baros ile Yaser aynı kefeye koyulmaz. Emre Belözoğlu Leeds maçında kırmızı kart görünce Fatih Terim'den şaplağı yemişti. Hagi Arsenal finalinde Parlour'u yumrukladı Terim gıkını çıkaramadı. Herkesin haddini, takımdaki yerini ve yaptığı ya da yapacağı işi bilmesi lazım...

Unknown dedi ki...

Aynı olay Volkan değil de Tolga Zengin'in başına gelse ve tahkim indirim yapsa, haber bile yapmaz, yapsanda tahkimi haklı bulurdun. Rengi farketmez, belirli oyunculara kafayı takmışsın ve onlara laf geçirmek için fırsat kolluyorsun. Aşamadın gitti bunları...

Faruk dedi ki...

Futbolumuzun içerisinde yer alan Hasan Şaş, Sabri Sarıoğlu, Volkan Demirel, Emre Belözoğlu vb. futbolcuların sahada futbol oynamaktan çok pislik yapma amaçlı davranışlar sergilediğini düşünüyorum ve bu beni çok rahatsız ediyor. Dün akşam bakıyorum Hamburg'a adamlarda en ufak bir çirkeflik, en ufacık bir pislik dahi yok, hem de takım olarak. Özeniyorum, imreniyorum böyle futbolculara. Biz kendi ligimizde zaman geçirme kavramının suyunu çıkarırken, adamlar 2-2'yi yakaladıktan sonra yalnızca autları geç attığı için Rost sarı kart gördü o kadar. Ne yerde kıvranan futbolcular, ne de kendi yarı sahasından kullanacağı tacı başka arkadaşına bırakan yoktu sahada.

Evet Tolga Zengin'in ya da Rigobert Song'un veya Edu Dracena'nın bilemedin Volkan Babacan'ın başına gelse aynı şey konu bile yapmazdım. Volkan Demirel'in daha önceden de takımını sattığı hareketleri olduğu için tahkimin cezayı kaldırması ve medyanın ''hoşgörülü'' yaklaşımı bu futbolcuya örnek teşkil edecek ve Çek Cumhuriyeti maçında neredeyse geçilmiş tura malolabilecek hareketlerinin devamını sağlayacaktır diye düşünüyorum. Aşamıyorum Volkan Demirel ve O'na benzer ''pislik'' adamların yaptıkları hareketleri... Özür dilerim...

Unknown dedi ki...

Yanlış yapıyosun bence, olayları oluş şekline göre değerlendirmen lazım. Sabıkası kötü diye her fırsatta Volkan'a laf sokayım, moron Hüseyin Cimşir'i iki tane ayak içi pas verebildiği zaman haftanın futbolcusu seçeyim, sonra da başarılı bir admin olayım. Olmaz sevgili admin, her türlü saplantını aşman gerekiyor artık.

Faruk dedi ki...

Hüseyin Cimşir'in haftanın futbolcusu olmasının nasıl bir saplantı tespiti olduğunu anlamadım hiç :)

Sabıkası kötü adamın akıllı olması lazım, Fenerbahçe ve Milli Takım'ın kalesi O'na emanetse ve bu adam o emanete ihanet ediyorsa, tepesine binerim valla :)

Adsız dedi ki...

melih yaser olayında sana hiç katılmıyorum.tamamen bilinçli olarak ve sert bi şekilde egemenin suratının ortasına tokatı yapıştırdı.bunu milan barosta yapsa harry kewell da yapsa song egemen colmanda yapsa ki colman eskişehir maçında yapmıştı fırat aydınusun eyyamına kurban gitti.egemen kayseri maçında yerden kalkarken cangeleyi kafasıyla göğsünden dürttüğü için kırmızı görmüştü.devre arası trabzona a takımıyla sözleşme yapan paf oyuncusu göksu alhasta bir galatasara trabzon maçında 80 lerde oyuna girip böyle bir hareket yapsa sözleşme feshi tavsiyemide aynen onun içinde yapardım.