9 Şubat 2009 Pazartesi

Aaa Alex'i Çıkarıyor!!!

Abdullah Avcı'nın Alex de Souza oyundan alınırken yanındaki Arif Erdem'e böyle söylediğini belirtmiş Fanatik Gazetesi. Doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama gerçekten de verilmesi gereken tepki bu olurdu herhalde.

Luis Aragones İspanya Milli Takımı'nı Avrupa Şampiyonluğu'na taşımış bir teknik direktör ve bu yüzden O'na karşı eleştiri yaparken bile dikkatli davranıyorum, yaptığı büyük işler var ortada çünkü ancak dün akşam Alex de Souza'yı oyundan çıkarması gerçekten fahiş bir hataydı. Fenerbahçe'nin dün akşam yalnızca iki kez pozisyona girdiği ve bu iki pozisyonunda Alex'in kullandığı duran toplar olduğu düşünülürse Dede'nin takıma ihaneti bile düşünülebilir aslında. Bu tip maçlarda skoru her an değiştirebilecek oyunculara ihtiyacınız varken, sahada yürüse bile Alex'i oyundan almak ne derece doğru bilmiyorum. Zico döneminde Alex'in sahada ''dokunulmazlığı'' vardı. Sakatlanma ya da riske etmeme gibi durumlar haricinde Alex asla oyundan çıkmazdı. Aragones ise bu işi yavaş yavaş alışkanlık haline getirmeye başladı. Bursaspor maçında eski günlerinden kısa gösteriler sunan, İstanbul Büyükşehir Belediyespor karşısında da ayakta kalmayı başarıp, takımını oyunda tutmaya çalışan Brezilyalı oyuncunun ise bu durumdan hiç memnun olmadığı kesin gibi. Takım kaptanı olarak yenilen ikinci golden sonra kalkıp soyunma odasına gitmesini Dede nasıl değerlendirecek bilmiyorum ama, kontratı imzalayan Alex'in önümüzdeki sezon Dede'yle çalışmamak için büyük dualar edeceği kesin gibi...

1 yorum:

fatih çimen dedi ki...

Blog da Fenerbahçe Şampiyonlar liginde nereye kadar gider gibi bir anket yapılmıştı yanlış hatırlamıyorsam ankete sadece ben gruptan çıkamaz demiştim.
O aralar MTK maçı oynanmıştı ikinci maçtı sanırım o maç da çok komik bir söz söylemişti maçın spikeri Uğur Boral'ın bir deparından sonra şuydu o söz
"Uğur'u bu hareketiyle İspanya ligi gol kralıda alkışlıyor" demişti.O maç da yokları oynamıştı Daniel Guiza o gün söylemiştim maçı beraber izlediğim
arkadaşalara "Geldikleri gibi giderler " diye sanırım bunda da haklı çıkıcam Ali Şen'i dinledim yorumumu yazmadan önce göder Luis'i Pareria'yı getir
gibisinden birşeyler söyledi Aziz Yıldırım'ın klubü kendinden 100 kat iyi idare ettiğini söylerken Guiza İçin kötü demedi çift santrafor oynadı buraya kadar
nedense tek oynatıyor dedi ama tam Ali Şen vari bir açıklama yaptı ben zaplamadan önce "rakip 10 kişi sen 55. dakika da santraforunu çıkarıp santrafor
sokuyosan oyuna benim seninle futbolu tartışacak zamanım yok" ÖZETLİYOR SANIRIM BU SÖZLER ARAGONES'İN DURUMUNU.......