3 Şubat 2009 Salı

Beşiktaş Gururla Sunar...

FC Schalke 04 takımının defansif orta saha oyuncusu olan Fabian Ernst ile Beşiktaş bir süredir ilgileniyordu ve mutlu son dün gece gerçekleşti. Fabian Ernst kendisini Beşiktaşlı yapan sözleşmeyi imzaladı.

Herşeyden önce futbolcu transferinde benim naçizane dikkat ettiğim en önemli özellik (Harry Kewell gibilerini bir tarafa ayırmak gerek tabi) istikrardır. Alman oyuncuda Bundesliga'nın en istikrarlı oyuncularından bir tanesi olarak istikrar denen olgunun adeta ''abidesi'' gibi duruyor. Daha önce Hannover 96, Hamburg ve Werder Bremen'de de oynamış Bundesliga'nın kurt oyuncularından birisi aynı zamanda. Kurt dediğime bakmayın yaşı daha 30. Beşiktaş'a minimum 4 sezon hizmet edebileceğini düşünüyorum. Bu transfer için Beşiktaş Schalke 04'e bana göre cüzi bir miktar olan 3 milyon euro ödeyecek ancak Ernst attığı 2,5 yıllık imza için kulüpten toplam 5,5 milyon euro kazanacak ki rakama baktığımızda da Ernst'in imzasının nasıl gerçekleştiği daha iyi anlaşılabiliyor.

Eduard Cisse ve Uğur İnceman vardı o bölgede Beşiktaş'ta şimdi Fabian Ernst'te defansif orta sahanın ilk onbiri olabilmek için ter dökecek ve tabi ki şu anki yapı itibariyle direk onbir oyuncusu olarak alındığı için forma savaşında pek fazla zorlanmayacaktır. Transferin hem Beşiktaş'a hem de Alman oyuncuya hayırlı olmasını diliyorum...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok iyi transfer yaptı beşiktaş.yıllardır beşiktaşa çağre olamayan adamlardan sonra beşiktaşın sorununu giderecek adam olduğunu düşünüyorum.

Melih Kazdağ dedi ki...

Antalyaspor maçında ilk onbirdeydi.Takımla tek antremanla maça çıktı Ernst.Çoğu hoca oynatmaz ama bundan daha iyi antreman maçı olamazdı.Ernst daha ilk maçta nasıl bir oyuncu olduğunu gösterdi.Erkan Zengin'i de ilk onbir oynattı Mustafa Hoca.Erkan'ında iyi bir oyuncu olduğunu gördüm.En önemlisi bu iki oyuncu takımdaki rekabeti arttırmış olacakki çok iyi oynayan bir Uğur İnceman ve Serdar Özkan gördüm.Beşiktaş'a karşı hem açık oynayan hem de hücumda çok başarılı olmayan takımlar her zaman yenilmeye mahkumdur.Zor bir rakiple karşılaştığında bakalım ne olacak..

fatih dedi ki...

Ernst bence Beşiktaş'ın son dönemde yaptığı en iyi yabancı transferdir Antalyaspor maçını çıplak gözle izlemiş biri olarak Federico Giunti kadar yaralı olabileceğini düşünüyorum ama Ernst'den daha iyi bir transfer olarak düşündüğüm isim Erkan Zengin dir .Erkan ,Serdar Özkan ayarında bir futbolcu görüntüsü çizdi ilk dakikalarda ama sopnradan gördüm ki toptan kaçmayan, sorumluluk alan, pres yapan ,topla hızlı ,teknik ve en önemlisi fiziğine rağmen çok güçlü bir futbolcu gibiydi umarım yanılmam .Devre arasının en iyi transferlerini Beşiktaşın yapmış olduğunu görmek bir Beşiktaş taraftarı olarak beni çok mutlu etti ....