6 Şubat 2009 Cuma

O Artık Bir Alman.

Mesut Özil'in milli takım tercihi hakkında blogta sık sık postlar açmıştım. Büyük bir mucize olmazsa Mesut Özil'in tercihi hakkında açacağım son post bu olacak çünkü kendisi kendi isteği üzerine Almanya'nın Norveç ile oynayacağı hazırlık maçının kadrosuna dahil oldu.

Halil Altıntop O'nun için ''Kararına saygı duymak lazım'' derken belki de bu günleri görerek konuşmuştu. Barış Özbek ise ''Mesut Türk Milli Takımı'na daha yakın'' demiş ve belki de sempatik olmaya çalışmıştı. Bunların hepsi geride kaldı ve Mehmet Scholl gibi yarı yarıya değil Barış Özbek gibi tamamen Türk olan bir futbolcu daha tercihini Alman Milli Takımı'ndan yana kullanmış oldu. Bu ''profesyonel'' tercih hem Mesut hem de Almanya'ya hayırlı olsun demekten başka yapacak bir şey yok...

6 yorum:

MORTAC dedi ki...

tam fotomac basligi olmus bu faruk...

Faruk dedi ki...

fotomaç'ın bu konuyla ilgili başlığı ''utanmaz alamancı mesut'' olurdu sevgili mortaç :)

Melih Kazdağ dedi ki...

Bence çok önemli bir oyuncu kaybettik.Milli takım orta sahasında Emre'den sonra oyunun iki yönünü de oynayan bu tür bir oyuncuya acil ihtiyaç vardı.Hem de Emre bu kadar formsuz iken..Alman milli takımında direkt oynayamaz bence ama bizim milli takıma çok faydası dokunurdu..

fatih dedi ki...

Bir Arnavut göçmeni olarak arkasında duruyorum Mesut'un .Adam Almanya'da yaşamış şu zamana kadar normal olarak Almanya yı birinci planda tutmuş bende olsam bende onun gibi doğup büyüdüğüm yeri birinci planda tutardım.....

Faruk dedi ki...

Fatih görüşüne aynen katılıyorum, insan kendisini iyi hissettiği yerde oynamalı derim ben de, hem geleceği parlak hem de yetenekli bir adam, hem doğup büyüdüğü yeri seviyor hem de o formada gelecek görüyorsa kararına saygı göstermek gerekir...

Faruk dedi ki...

Unutmadan Arnavutluk Milli Takımı'nda oynamanı ben de çok isterdim Hakan Şükür tipi pivot santrafor olarak ama senin önünü Igni Tare kesti :)