19 Şubat 2009 Perşembe

İddaa Sonuçlarım...

Dün oynanan maçlar için bir İddaa tahmini yayınlamıştım, değerlendirmesini hemen yapalım.

Zenit Petersburg - VFB Stutgart: Bu maç için ya Zenit galibiyeti ya da Zenit lehine çifte şans demiştim ki 2-1'lik skorla Zenit Stuttgart'ı mağlup etmeyi başararak pek avantajlı bir skor elde edemese de en azından benim tahminimi doğru çıkarmış oldu.

Olympiakos - Saint Etienne: Bu maç için Olympiakos kazanır demiştim ancak Saint Etienne deplasmanda Yunan takımını 3-1 mağlup ederek UEFA Kupası performansını ligdeki konumu ne olursa olsun devam ettireceğini göstermiş oldu. Bir kez daha Saint Etienne mağlubiyetine oynamam İddaa'da artık. Tam anlamıyla sütten ağzım yanmış oldu bu karşılaşmayla.

Werder Bremen - AC Milan: Beraberlik tahminim gerçekleşti ve 1-1'lik skorla bu maçta yapmış olduğum ''riskli'' tahmin tuttu. Tabi riske girmek istemeyenler için Milan lehine çifte şans önerdiğimi de eklemeden geçmek istemem.

NEC Nijmegen - Hamburger SV: Bu karşılaşma için de Hamburg lehine çifte şans ve Hamburg galibiyeti önermiştim. Hamburg farklı bir galibiyete imza atarak bu tahminiminde tutmasını sağlamış oldu. İkinci maçı da kolayca kazanacaklardır bana göre.

Sporting Braga - Standart Liege: En ciddi yanılgıya düştüğüm karşılaşma bu oldu zira Braga kendi sahasında Standart Liege'i 3-0 gibi bir skorla mağlup ederek turu büyük ölçüde garantilemiş oldu. Bu maç için beraberliği ön plana çıkarmıştım ancak Braga bu tahminimi yerle bir etti.

Tüm bu maçların sonunda:

Birinci kuponum dörtte üç, ikinci kuponum dörtte iki ve üçüncü kuponum beşte üç isabet sağlayabildi ancak. Bakalım bugünkü tahminlerimde bir başarı yakalayabilecek miyim?

Omanim'in gönderdiği kuponda beşte iki isabet sağlayabildi ancak kuponu yalnızca benim tahmin yaptığım maçlardan oluşturduğu için belli çizgilerin içinde kalmış kabul edebiliriz kendisini. Kupon önerilerini istediğiniz maçlardan yapma şansınız var, sadece benim öne çıkardıklarımdan değil. Bu akşam için rastgele diyelim hep beraber...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben kupon göndermedim o kuponu fatih çimen gönderdi sanırım.