16 Nisan 2009 Perşembe

Bana ''Seni Öldürürüm'' Dedi!

Semih Şentürk açıklama yaptı, ''Canım kardeşim Arda ile olan diyaloğum sarsılmaz, bir anlık sinirdi'' dedi. Arda açıklama yaptı, ''Abi olarak gördüğüm, ailece görüştüğüm Semih'le olan dostluğumuza birşey olmaz, özür dilerim'' dedi. Sabri açıklama yaptı, ''Emre bana sahanın içinde seni öldürürüm dedi, kendimi savundum'' dedi.

Sabri Sarıoğlu'ndan bir baltaya sap olmayacağı bir kez daha ortaya çıktı, bu çocuğun anası, babası, amcası, kardeşi, dayısı, hiç aklı başında bunun sahada yaptıklarını gören, mantıklı bir şekilde analiz edebilen kimse yok mu? Bunları geçtim, hiç mi arkadaşı yok buna doğru yolu gösterebilecek? Galatasaray Kulübü'nde hiç mi adam kalmadı buna bir akıl verecek? Nasıl bir insansın sen Sabri yahu? Nasıl bir kişiliksin? Nesin sen ya!?

3 yorum:

Tolga Şener dedi ki...

Sarbi ile ilgili bir resimi senin e-mailine gönderiyorum şimdi, resmi blog'da yayınlarsan herkes daha iyi anlar Sarbi'nin nasıl biri olduğunu...

omanim dedi ki...

hakan ünsal ben ve benim gibi takımdan kaç kişi bu adamla defalarca konuştuysada yola getiremedik bu adam laftan anlamıyo diyor.şu an türkiyede bi anket yapılsa en antipatik 3 futbolcudan biri çıkar diyor ki bence uzak ara birinci çıkar onla yıllarca aynı takımda oynamış adam bunları söylüyorsa fazla söze gerek yok.benim en büyük hayalim sezon sonunda galatasaraydan gönderilmesi ve sıradan bir anadolu takımında mal mal oynaması.arkada galatasaray kalkanı olmayıncada her hafta kırmızıları yemesi.tabi oralarda oynarken böyle hareketlere cesaret edebilirse...

fatih çimen dedi ki...

aaa lütfen bu vatandaş saygıdeğer Fatih TERİM!!!!!! tarafından örgütlenmiş bir kişikilsizlik abidesidir Emre BÖLEZOĞLU gibi