17 Nisan 2009 Cuma

Bu mudur?

Galatasaray Kulübü'ne bir maç seyircisiz, bir maç saha kapama cezası. Galatasaraylı Arda Turan'a 3 maç, Sabri Sarıoğlu ve Emre Aşık'a 2'şer maç; Fenerbahçe'den Diego Lugano'ya 5 maç, Volkan Demirel ve Semih Şentürk'e 3'er maç ceza geldi, Adnan Polat'a da 45 gün hak mahrumiyeti, bir haftadır konuştuğumuz Ali Sami Yen Meydan Muharebesi'nin ardından.

Cezaların hepsi skandal başlıbaşına bir rezalet. Tek tek hiç bahsetmeyeceğim, hiç karıştırmayacağım. Başka bir konu hakkında birşey söylemek istiyorum. Fenerbahçe Kulübü alınan kararlar ne olursa olsun Tahkim Kurulu'na başvurmayacağını daha önceden açıklamıştı. Onlar kendi üzerlerine düşen sorumluluğu kabul ederek, faturanın kendilerine ait olan kısmını kabullendiler. Gönülden, yürekten alkışlıyorum. ''Asırlık'' bir kulübe de bu yakışırdı zaten. Ya Galatasaray'a ne demeli?! Efendim cezalar çok ağırmış ve hepsi için Tahkim Kurulu'na gideceklermiş. Şimdi daha iyi anladım Sabri Sarıoğlu'nun neden Galatasaray'da oynadığını ve bunca pisliğine rağmen kulüpten temizlenmediğini. Aferin size 104 yıllık büyük kulüp, aferin size... Aferin...

3 yorum:

omanim dedi ki...

sende nasıl takip ediyon bu işleri nasıl izliyon anlamıyorum bazen.fenerbahçenin yaptığı açıklamayı görmedin galiba yok volkanın kasığı bimemneymişte bilmemne ya bunlar böyle kardeşim al birini vur ötekine işleri güçleri birbirin çamur atmak ben senden daha uzağa işedim olayları yani o neyse oda o.yok fenerbahçe profesyonelleşmişte kurumsallaşmışta hikayeden ibaret bunlar.herkes çıkar menfaat peşinde.senin topçun demedimi fitili ben ateşledim sorumluluğu kabul ediyorum diye.çıkıpta diyomu fenerden bir tane sorumlu futbolcularımız yapmaması gereken olaylar yaplar onla adına özür diliyoruz.yok demez onlar yumrukları sayar anca onlar bir yumruk fazla attı biz bir yumruk eksik onların bizden 2 cm daha fazla ceza alması lazımdı.türk futbolunun kısır çekingeşleri işte.dünya derbisiymiş.yahu kaç kişi izliyo bu maçı allah aşkına.bi ispanyol kanal+ yayınlamış maçı önemli ülkelerden onlarda kavgalar başlayınca biz futbol izlemek için maç yayınlıyoruz demiş özür dileyerek yayını kesmişler.ispanya italya ingiltere almanya bunlarda dünyanın en önemli futbolcuları top koştururken ne alakaları olur senin derbinle.yani ispanyol bir adam oturupta izlermi bu maçı raulleri messileri etoları izleyen adam bu maçı izliyecek aklından şüphe ederler adamın.bizim oturupta azerbaycan liginden nefti bakü bilmemne maçını izlememiz gibi birşey ya.bunların birbirinden farkı yok al feneri vur cimboma al cimbomu vur fenere.fenerliye sorsan galatasaraya dünyaları sayar galatasaraylıya sorsan oda fener için aynı şeyleri söyler.beşiktaştır bunlardan daha farklı olan oda zaten bi kaç yıldır bunlara uyduğu için bozuldu ya şimdi kendi işine bakınca toparlandı.

Faruk dedi ki...

Ben işin ceza kısmından bahsettim zaten, verilen cezayı tahkime götürmemek büyük bir erdemdir bana göre, fikrimde ısrarlıyım. İspanyol televizyonun yaptığıda bana göre tamamen işgüzarlık, kendi ülkesinde hiç yaşanmamış mı şimdiye kadar böyle olaylar?

omanim dedi ki...

yahu yaşanıyo barca real maçında diyelim.adam insanlık yapmış fener galatasaray diye bir maç veriyo bi ispanyol vatandaş için ne adar komik bir maçtır.sen tutmuşun dövüşüyon insan bari ispanyol televizyonu bizim gibi takım müsvettelerini adam yerine koymuş diye kavga etmez:)