15 Nisan 2009 Çarşamba

Skor Tahmin Oyunu 28. Hafta Tahminleri

TAHMİN EDİLECEK KARŞILAŞMALAR:

TRABZONSPOR - GENÇLERBİRLİĞİ

ANKARASPOR - FENERBAHÇE

İSTANBUL B.ŞEHİR BEL. - GALATASARAY

BEŞİKTAŞ - BURSASPOR

Benim Tahminlerim:

Trabzonspor - Gençlerbirliği: 3-0 (Colman,Alanzinho,Yattara)
Ankaraspor - Fenerbahçe: 2-1 (Bilal Kısa, De Nigris/Deivid)
İstanbul B.Şehir Bel. - Galatasaray: 1-1 (İbrahim Akın/Kewell)
Beşiktaş - Bursaspor: 1-1 (Tello/Volkan Şen)

KIRMIZI KART CEZALILARI:

Galatasaray: Arda Turan, Emre Aşık
Fenerbahçe: Semih Şentürk, Diego Lugano
Ankaraspor: Roguy Meye

SAKAT OYUNCULAR:

Fenerbahçe: Alex de Souza'nın oynayıp oynamayacağı henüz belli değil.
Galatasaray: Milan Baros'un oynayıp oynamayacağı belli değil.
Beşiktaş: Marcio Nobre'nin oynayıp oynamayacağı belli değil.

11 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

Trabzonspor:2-Gençlerbirliği:1
(Colman-Alanzinho-Mustafa Pektemek)

Ankaraspor:0-Fenerbahçe:0

İBŞB:1-Galatasaray:1
(Erman Kılıç-Kewell)

Beşiktaş:2-Bursaspor:0
(Sivok-Bobo)

Tolga Şener dedi ki...

Trabzonspor - Gençlerbirliği: 1 - 2
(Selçuk,Troisi,Kahe)

Ankaraspor - Fenerbahçe: 1 - 3
(Mehmet Çakır,Deivid,Güiza,R.Carlos)

İBB - Galatasaray: 2 - 1
(Erman Kılıç,İbrahim Akın,Baros)

Beşiktaş - Bursaspor: 2- 2
(Ernst,Tello,Sercan-2)

Unknown dedi ki...

Trabzon 2 - G.birliği 1 (umut, alanzinho / kahe)
Ankara 0 - F.bahçe 1 (deivid)
İbb 1 - G.saray 0 (ibrahim akın)
Beşiktaş 2 - Bursa 1 (bobo, delgado / volkan şen)

Murat YILMAZ dedi ki...

Trabzonspor:1-Gençlerbirliği:0
(Gökhan)

Ankaraspor:0-Fenerbahçe:1
(Guiza)

İBB:2-Galatasaray:1
(Erman Kılıç,İbrahim Akın-Baros)

Beşiktaş:2-Bursaspor:1
(Bobo,Tello-M.Sarp)

Tolga Şener dedi ki...

Sercan cezalıymış, Yerine Maxim Romaschenko ve Gökhan Güleç'i yazıyorum...

Melih Kazdağ dedi ki...

Tolga Sercan cezalı.... Admin de dahil kimse de söylemiyor... liderlik hırsı sanırım...!!!! Değiştir hocam şu Sercanı...

Faruk dedi ki...

sezon başından beridir yana yakıla sarı kart cezaları ile ilgili bir kaynak bulamadığımı yazmıştım daha önce, sakatlık ve bildiğim kırmızı kart cezalarını zaten ekleştiriyorum posta ayrıca hakan abi'de bilir, her yorumu kontrol eder, postta geçen cezalılar var mı diye bakarım sonra da yorumla uyarırım, ucuz kahramanlığa gerek yok balta-zar akıllı ol! :)

Melih Kazdağ dedi ki...

Bırak abi kaynak bulamıyomuş da bilmemneymiş... Admin'sen bulacaksın kardeşim...

Murat YILMAZ dedi ki...

Tolga'yı bugün sporda gördüm. Dün değişiklik yapmak istemiş sen de olmaz demişsin. İnanmak istemiyorum. Keyfi bir değişiklik yapmak istemiyor ki oyuncu cezalıymış sonradan farkına varmış.
Admin olarak sana çok sataşıyoruz (hoşgörüne sığınarak) ama Tolga'ya ayıp etmişsin. Bu arada iyi basket oynadığın duyumuna aldım. Tolga biraderine biraz ders verirsen sevinirim. Kuzeniyle beraber her ikisini de bugün hem maçta hem de faul yarışında paketledim. Benimle aynı boyda olan M.Green'in yerine sarı-lacivertli formayı ben hak ediyorum :)

Faruk dedi ki...

Sarı ve kırmızı kart cezalısı oyuncuları tahminlerinizi yapmadan araştırıp bulursanız sevinirim, ayrıca Tolga'nın değişiklikleri yapıldı, ayrıca basketbol oynamayalı epey bi zaman oldu ama bikaç idmanla kendime gelirim tahmin ediyorum, ayrıca o kadar da iyi bir oyuncu olduğum söylenemez ancak çok zamanımı harcadım, çok fazla oynadım zamanında, severim basketbol oynamayı...

Melih Kazdağ dedi ki...

Baskette hepinizi yenerim... Yalnız bir kaç sene çalışmam lazım... Hem boyumda uzar o süreçte :)