7 Nisan 2009 Salı

Ortalık Karıştı!

Skor Tahmin Oyunu'nun gidişatı inanılmaz renkli bir hal almaya başladı. Sezonun ilk yarısı bittiğinde oluşan puan durumu şu şekildeydi:

Tolga Şener: 153

Balthazar: 147

Hakan Demirel: 144

Murat Yılmaz: 130

Faruk Turutoğlu: 77

Özellikle benim ve Sayın Admin'in yükseliş periyodu ile birlikte aradaki farklar hızla kapanmaya başlasa da Tolga liderliğini halen devam ettirip büyük bir başarı göstermeye devam ediyor ancak, benimle arasında oluşan 76 puanlık büyük fark yalnızca 5 puana indi ve ben de kendi adıma artık yarışın içinde olduğumu herkese göstermiş oldum, oysaki ilk yarının sonundaki puan durumunda sıralamanın dibine demir atmış durumda, bir nevi Hacettepe performansı sergiliyordum. Benim ki kadar büyük bir puan farkını kapatmamış olsa da azımsanamayacak kadar bir farktan ''sinsice'' gelen Sayın Admin şu an liderin ensesine yapışmış durumda. Arada yalnızca 2 puan fark kaldı. Bir ara zirvenin takipçiliğini uzun süre yapan ancak bir türlü geçemeyen Sevgili Demirel, bu haftaki formsuzluğuyla bana ve Sayın Admin'e geçilince sıralamada bir anda sondan birinciliğe düştü ancak bu demek değilki iş bitti. Önümüzdeki haftanın tahmininde yakalayacağı puanlar kendisine liderlik yolunu bile açabilir. Balthazar ise istikrarlı tahminlerine aslında bu hafta da devam etmişti ve Fenerbahçe - Eskişehirspor maçının skorunu bilmişti ancak Fenerbahçe'nin sakat ve cezalıları gözünü korkutmuş olacakki, maçların başlamasına az bir süre kala tahminini değiştirip, 10 puan çıkaracağı maçtan, hiç puan çıkaramadı. Bunun adı tam olarak ''Midyat'a pirince giderken, evdeki bulgurdan olmak''! Şu an sıralamanın son sırasında yer alan Balthazar, objektif ve realist tahminleriyle en iddialı yarışmacılardan birisi muhakkak. Son sıraya düşmek moralini bozmasın sakın. Ben haftalardır ordaydım ve iki yarışmacıyı birden geçmeyi başardım, hem de Trabzonspor'a karşı yaptığım ''hissi'' tahminlerin karşılığını alamamama rağmen.

Yarışma müthiş bir heyecan kazandı ve kimin birinci olup formayı kapacağı, kimin sonuncu olup, formayı birinciye hediye edeceğini kimse tahmin edemez herhalde. Turkcell Süper Lig'de kopmalar başladı ancak bizim yarışmamız çok ama çok zevkli bir hale büründü. Umarım son haftaya 5 yarışmacı hem birincilik hem sonunculuk şansıyla girer. Herkese başarılar...

3 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Gerçekten de sinsi sinsi geldim, Tolga'nın ensesine yapıştım. Bu arada Faruk'un son haftalardaki çıkışı (Trabzon'un düşüşüne rağmen) aramızda konuşuldu. Son haftalara kadar mücadele sürecek, hepimizin hem birinci hem de sonuncu olma ihtimali var. Kadim dostum Hakan Demirel'i zirveye yakın görmek isterim...

Melih Kazdağ dedi ki...

Şimdi listede sonuncu olmam önemli değil.3 puanlık sistemde (?) Bu puan farkı 1 haftaya bakar.Son haftaya şampiyonluk için 5 aday girer,ben de onlardan biri olurum???!!!

Faruk dedi ki...

Çok açıklayıcı bir metindi. Arkadaşımıza teşekkür ediyoruz :)