16 Nisan 2009 Perşembe

FA Cup'ta Bir İspanyol!

Alıştık artık Şampiyonlar Ligi Organizasyonu'ndaki İngiliz hegemonyasına ama Barcelona ezelden beridir bünyesinde barındırdığı ''muhalif ruhla'' 2 sezondur İngilizlerin arasında kalmayı başarıyor. Jose Mourinho'suz eski tadı olmasa da bir derbi sayılır Barcelona - Chelsea maçları. Gönlüm hep Chelsea'den yana oldu uzun zamandır ama bu kez Barcelona'nın Chelsea'yi elemesini geçtim, kupaya uzanmasını istiyorum. Diğer taraftan sanki Arsenal gelecekmiş gibi hissediyorum ama Manchester United'ta gelse, kupayı Barcelona alır umarım, hem hakettikleri için hem de dünya futbolunun dönem olarak en iyisi olan Lionel Messi'nin bu kupayı takım arkadaşlarına liderlik ederek kazanması için. Liverpool'un elenmesi belki de hayırlı oldu onlar için, uzun zamandır hasret kaldıkları Premier League şampiyonluğu için daha fazla konsantre olabilirler belki bu sayede.

Ha bir de unutmadan Porto'nun geldiği yeri ve oynadığı futbolu görünce, Fenerbahçe grupta bu takıma yenilince söylenenleri anımsadım. Kendimizi dev aynasında görmeyi bırakıp birazcık ''haddimizi bilsek'' çok eminim 2000 yılından sonra ilk kez bir takımımızın bu tip bir kupada mayıs ayını göreceğine ama ne sevincimizi yaşıyoruz adam akıllı ne de üzüntümüzü. Düşünce kabiliyetimizi arttıramadığımız sürece, ne kadar kabiliyetli ayaklara sahip olsakta, ancak 10 senede bir yaşamayı başarabildiğimiz çeyrek finallerde sokaklara dökülmek yerine daha iyi dereceleri elde edebiliriz. Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş! Size söylüyorum!.. Hiç birinizin Porto'dan daha aşağı kalır bir bütçesi yok. Doğru dürüst kullanın yeter!..

Hiç yorum yok: