27 Ekim 2008 Pazartesi

Baskılar Bizi Yıldıramaz!!!

Blogger birkaç günden beri kapalı ve nedenini bilmiyorum henüz. Blogger kapalı olduğundan beri yaptığım gibi vtunnel.com'u kullanarak giriş yaptım. Yapılan yorumları yayınlayamıyorum. Bu noktada bir aksaklık var. Ancak anladığım kadarıyla yeni post girişi mevcut resimsiz olsada.

Sevgili arkadaşlar, en azından hepimizin hayatına yeni bir eğlence olan Skor Tahmin oyunumuzu sürdürmek adına bir takım formüller üretmemiz gerekiyor. Yorum yayınlayamadığım gibi, yorumların tamamını da okuyamıyorum maalesef. Bu yüzden skor tahminlerinizi facebook üzerinden bekleyeceğim artık. Benim tahminlerimi buradan göreceksiniz. Maçlardan önce bir post açıp, herkesin tahminlerini buradan yayınlayacağım. Bu hafta için ise yalnızca Sevgili Demirel'in tahminlerinin elime ulaşmadığını görüyorum. Kendisi göndermiş tahminini, hatta ilk tahminde doğru. Fakat geri kalan 3 tahmini göremedim maalesef. Bu olaya nasıl bir çözüm getiririz bilmiyorum ama yaşadığımız ülke maalesef böyle bir üçüncü dünya ülkesi işte...

Baskıların bizi yıldırmasına izin vermeyeceğiz...

Hiç yorum yok: