16 Ekim 2008 Perşembe

Skor Tahmin Oyunu 7. Hafta Tahminleri

TAHMİN EDİLECEK KARŞILAŞMALAR:

BURSASPOR - ESKİŞEHİRSPOR
KOCAELİSPOR - FENERBAHÇE
GENÇLERBİRLİĞİ - BEŞİKTAŞ
GALATASARAY - TRABZONSPOR

BENİM TAHMİNLERİM:

Bursaspor - Eskişehirspor: 3-0 (Sercan Yıldırım, Yusuf Şimşek, Adriano)
Kocaelispor - Fenerbahçe: 2-1 (Serdar Topraktepe, Taner Gülleri/Diego Lugano)
Gençlerbirliği - Beşiktaş: 1-1 (Mustafa Pektemek/Marcio Nobre)
Galatasaray - Trabzonspor: 2-3 (Milan Baros, Harry Kewell/Umut Bulut, İbrahima Yattara, Isaac Promise)

KIRMIZI KART CEZALISI OYUNCULAR: Yok

SAKATLIK RAPORU: Fenerbahçe'de Semih Şentürk, Alex de Souza, Tümer Metin, Deivid de Souza ve Wederson da Silva oynayabilecek duruma geldi. Maç eksiği olan oyuncular oynama fırsatı bulamasa da Semih ve Alex muhtemelen forma giyecektir. Trabzonspor'da Yattara krizi çözüldü ve tahminimce Ersun Yanal Galatasaray'ın savunma zaafiyetlerini de gözönünde bulundurarak kendisine ilk onbirde şans verecektir. Ancak uzun süredir sakattı ve ilk idmanına dün çıkabildi. Galatasaray'da Harry Kewell'ın tam olarak düzeldiği belirtiliyor, Sabri Sarıoğlu zaten milli maçlarda da forma giydi ve tamamen sakatlığını atlattığını gösterdi. Hasan Şaş'ın oynamasının ise riskli olduğu belirtiliyor. Sakatlıklarla ilgili aldığınız haberleri postun altına yorum olarak girerseniz, hepimiz daha sağlıklı tahminler yapabiliriz.

DÜZELTME: Geçen hafta tahminlerinde Bursaspor - Galatasaray maçında gol tahminimi Ivankov olarak yapıp bir de üstüne ''Eğer gol atarsa 10 puan kazanacağım'' demiştim. Özür diliyorum bunun için zira gelen uyarı üzerine bu kuralı yürürlüğe sokmadığımı hatırladım. Gol atan kaleciye ekstra bir puan uygulaması yapılmıyor. Hatırlatmak istedim.

HATIRLATMA: Lütfen ''son tahminleri'' her cuma akşam saat 19:00'a kadar bitirmiş olalım. Maçlar başladıktan sonra ''şu oyuncu sakat olduğu için çıkarıp bu oyuncuyu ekliyorum'' gibi istekler olmasın eşitlik adına. Cuma 19:00'dan sonra ne çıkarsa bahtımıza olsun. Yoksa ilerleyen haftalarda onbirler açıklandıktan sonra gol tahmini değiştirme talepleri artabilir. Tahminlerimizi yaparken kimin oynayıp kimin oynayamayacağını iyice tespit edip, gerekirse internet üstünden araştıralım.

TEMENNİ: Herkese bol şans...

6. Hafta Puan Durumu İçin Tıklayın.

30 yorum:

Tolga Şener dedi ki...

Bursaspor - Eskişehirspor:3-1 (Mustafa Keçeli,Sercan,Gökhan Güleç,Youla)

Kocaelispor - Fenerbahçe:0-3
(Alex,Guiza,Deivid)

Gençlerbirliği - Beşiktaş:1-1
(Mehmet Nas,Delgado)

Galatasaray - Trabzonspor:3-0
(Baros,Arda,Lincoln)

Unknown dedi ki...

Bursa 2 - eskişehir 0 (sercan/yusuf)
kocaeli 1 - f.bahçe 3 (taner/ alex, semih(2)
g.birliği 1 - beşiktaş 1 (kahe / holosko)
g.saray (istanbul şubesi) 3 - g.saray (trabzon şubesi) 1 (kewell, baros, nonda / gökhan ünal) (ligin 7.haftası olması itibariyle bu maçta şike olmayacağını düşündüğümden tahmin listesinde yer almasında herhangi bir itirazım yoktur)

serdaryıldıran dedi ki...

bursaspor : 2 eskişehir : 2
(sercan yıldırım 2 ;eskişehir:2youla,Adriano)

kocaeli:0 fenerbahçe : 2
(alex,uğur boral)

Gençlerbirliği: 0 Beşiktaş: 3
(bobo,Nobre,Tello)

Galatasaray: 1 Trabzon :2
(Nonda,Promise,Gökhan Ünal

Faruk dedi ki...

Sevgili Yıldıran;

Oyunumuza her hafta düzenli olarak katılma gibi bir talebiniz var mıdır? Şayet varsa, memnuniyetle kabul ederiz. Yalnız geçmiş haftalardaki puan kayıplarınız için her hangi bir ''ayarlama'' yapamıyorum. Belirtmek isterim...

serdaryıldıran dedi ki...

vardır tabiiki zevkle katılırım.Sevgili Murat Yılmaz ve Hakan a da selamlar

Unknown dedi ki...

Aramıza hoşgeldin Serdar, çok iyi bir beşiktaş taraftarı ve kaliteli bir sporsever olarak güzel yorumlarınla da buraya renk katacağını düşünüyorum. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

BURSASPOR - ESKİŞEHİRSPOR= 2-2(sercan,mus.sarp/youla2)
KOCAELİSPOR - FENERBAHÇE=2-1(taner,kemal/semih)
GENÇLERBİRLİĞİ - BEŞİKTAŞ= 1-1(burhan/nobre)
GALATASARAY - TRABZONSPOR= 1-3(baros/gökhan,ısaac,yattara)

Melih Kazdağ dedi ki...

Bursaspor:1-Eskişehirspor:0
(Sercan)

Kocaelispor:1-Fenerhahçe:2
(serdar topraktepe-Guiza-Semih)

Gençlerbirliği:1-Beşiktaş:3
(Kahe-Holosko-Nobre-Zapo)

Galatasaray:2-Trabzonspor:2
(Nonda-Baros-Umut-Selçuk)

Faruk dedi ki...

melih senin bu zapotocny'e gol attırma isteğine hayranım :) ama olucak, sabreden derviş muradına erer :)

Adsız dedi ki...

By admın bu GaySeli arkadaslar skor tahmini yapmışlar yok 3-0 fılan ne bu ya bu kadar yüksekten ucmayın görünen köy kılavuz istemez ki bu kadar hayalperest olmayın lütfen yenebilirler ama bu kadarda abartamayın karşınızdakı BU LİGİN LİDERİ saygı gösterin azcık...

Faruk dedi ki...

yavuss kardeşim bunlar hep provakatör tahminler, bu oyunlara gelmemeni rica ediyorum, trabzonspor oynadığı futbolla şu an ligin tepesinde bulunmakla zaten bu sözde tahminlere gerekli cevapları veriyor, tahminleri yapanlar fenerbahçeli değil zaten, onlar ''istanbulcular''. zaten sen ben ve bizim gibi ''isyancılar'' yıllardır iyi günde kötü günde ''istanbulcular''ın karşısına dikilmek için yaşamıyor mu? yoksa 5 puan gerimizdeki takım için 10 puan gerimizdeki takımın taraftarları üçer beşer gollü mağlubiyetimize yönelik tahminler yapar mı? biz bu blogta denizli 5 trabzon 1 tahminide gördük. sen bu provokasyona gelme sakın, benim şu an yaptığımı yapma :)

Adsız dedi ki...

By admın ben bunlarla gaza gelicek kadar alçalmadım ama birinin çıkıp bunlara haddini bildirmesi gerekiyor zaten sahada ve puan tablosunda gerekli cvpları veriyoruz ama anlamamak için ellrınden geleni yapıyorlar daha ne istiorlar anlamıyorumki???by admın bide şampiyon olursak bunlar kudurur heralde ya=)))))

Tolga Şener dedi ki...

Sayın admin, tahminlerle ilgili yorum yapmanız hoş durmuyor, herkesin futbol görüşüne göre puan kazanmak için kendi şahsi görüşleridir bloğa yazdığı skorlar, sana göre mantıksız olanlar bana göre mantıklıdır, ama yapılan tahminlere provoke tahminler demek etik değildir, bu blog da hep bir tek taraflılık bir yönlendirme söz konusu oluyor anket sonuçlarının açıklanmaması, tahminlere yorum yapılması gibi, umarım tekrar karşılaşmayız...
Neyse gelelim 10 Puan önümüzdeki LİDER'le ilgili görüşlerime, Bana göre Trabzonspor'un İstanbul da üç büyüklere 3-0 ve üstü sonuçlarla mağlup olması sürpriz değildir, hiçbir zamanda sürpriz olmayacaktır, çünkü Trabzon bir anadolu takımıdır ve her anadolu takımı gibi İstanbul'da mahkum oynar, berabere kalınca evine mutlu döner, şu anki ligdeki performansı ise zamanında Sivas,Kocaeli,Antep gibi başa oynayıp sonra ligin sonunu göremememek olacaktır Trabzon'un; elimden geldiğince Trabzonspor'un lig maçlarını izlemeye çalıştım ve gördüğüm Trabzonun kapasitesi üzerine bu yorumları yapıyorum, çok kısıtlı bir kadroyla ite kaka bir liderlik bana göre Trabzonspor'un şu anki durumu, birde Ersun Yanal'ın çalıştırdığı takımların sezon ortası klasik çöküşünüde gözönünde bulundurursak sezon sonu 4. yada 5. olması muhtemel gözüküyor Trabzonspor'un. Trabzonspor bir yapılanma içine girmiştir, kombine satışlarını arttırmış stadın kapasitesini ufakta olsa büyütmüş orta ölçekli bir kadro kurmuş eskiye oranla daha dinç bir görüntü çizmektedir, ama gördüğüm kadarıyla sayın admin girmiş olduğunuz ufak çaplı yapılanma ve liderlik sizi haddinizi aşan beyanatlar vermeye sevketmiş ve fazlasıyla gaza geltirmiştir, (5 puan gerimizdeki takımlar 10 puan gerimizdekiler filan) belliki hiç alışık olmadığınız liderliğin üzerinizde yaratmış olduğu sarhoşluk ve sevinç gözlerinize perde indirmiş, sizi imkansız hayaller görmeye sevketmiştir, size şunu önemle hatırlatmak istiyorum ligin henüz 7. haftasındayız ve daha önümüzde çok maçlar çok sezonlar var verdiğiniz beyanatların altında ezilmeyin haddinizi bilin!

Saygılarımla...

Murat YILMAZ dedi ki...

bursaspor :1 eskişehir :1
(yusuf-youla)

kocaeli:1 fenerbahçe :2
(taner-alex,guiza)

Gençlerbirliği:1 Beşiktaş:2
(engin-bobo,delgado)

Galatasaray:2 Trabzon:1
(kewell,nonda-gökhan)

Murat YILMAZ dedi ki...

bu arada şirketimizden ayrılan fakat bizden ayrılmayan ve bir gün yolumuzun elbette yine kesişeceği değerli teknisyenimiz Serdar Yıldıran'a aramıza hoşgeldin diyorum. Özellikle BJK konusunda çok duygusal olmamasını diliyorum, kendisiyle BJK maçı skorları hakkında yaptığımız tüm iddaları ben kazanmıştım :)

Murat YILMAZ dedi ki...

Sayın Admin,
sizi şiddetle kınıyorum, admin provoke olmamalıdır. Eğer bir oyun düzenliyorsanız ve açık tahmine imkan tanıyorsanız, her türlü tahmine saygı göstermeniz lazım. Yorumlarınız beni çok şaşırttı. Bazen çok objektifsiniz ama bazen ciddi olarak kantarın ucunu kaçırıyorsunuz. Siz de FB ile ilgili tahminlerinizde hep FB aleyhine skor tahmini yapıyorsunuz. Bundan kimse gücenmiyor, size 'anadolucu' demiyor. Provokasyon vb sözcükler şık durmuyor.Lütfen.........

Unknown dedi ki...

Vaaaay cimbom uşaklarına bakın hele, amanda canlarım benim nasılda havalanıvermişler 2 dakikada. 30 yıl sonra hasbel kader bir liderlik gelmiş, havalara bakın. 10 puanmış, 5 puanmış. Ya allah belamı versin, yeminle söylüyorum, bu sene Trabzonun şampiyon olmasını can-ı gönülden istiyordum ama şu hareketler gösterdi ki, şampiyonluk size haram arkadaş. 1984'ten beri öyle bir lanetlenmişsiniz ki, size sittin sene şampiyonluk haram! İstanbul'a karşı dimdiklermiş. Ah canlarım benim, senelerce G.saray'a karşı arkası dönük eğik durmaktan beliniz kireçlenmiştir, dik konuma gelmek için bi kaç sene fizik tedavi görmeniz gerekiyor. Sizin gene Aykut Kocamanınız gelmiş anlaşıldı. Özlediğiniz çatı damlarında bulacaksınız yakında gene kendinizi. Sen g.saray'ın 8 yıl önceki kupa fotoğraflarıyla süslemeye devam et bloğunu. Trabzondan şampiyon, senden de admin olmaz. Okurlarının yaptığı tahminlere bile baskı yapmaya çalışan adminlik müessesesi yerin dibine girsin!

Faruk dedi ki...

Değerli Fenerbahçeli dostlarım;

Öncelikle belirtmek isterim yazdığım yoruma amiyane tabirle ''jaws'' gibi atlamanızı bekliyordum zaten. Sürpriz olmadı benim için. Tahminleri eleştirmemek ne demek tam olarak anlayamadım? Yani misalen; Melih bir tahmininde atıyorum Trabzonspor 0 Kocaelispor 3 dese ve bende ''Melih biraz yavaş atta civcivler yesin'' desem, etiğe aykırı bir davranış içinde mi olmuş olacağım? Ha ''provokatör tahminler'' ifadesini neden kullandım hemen açıklayayım. Bunu eleştirisel anlamda söylüyorum kesinlikle. Şimdi geriye dönüp baktığımda ilk hafta maçında Galatasaray'ın 10 kişi kalan rakibi Denizlispor'u ''sidik zoruyla'' güç bela yendiğini görüyorum. Sonrasında bir Kayserispor maçı var Galatasaray'ın 0-0 biten. yine ''ite kaka'' kurtarılmış bir beraberlik. sonra kocaeli deplasmanına bakıyorum. Maç 1-1 berabere iken Nonda'nın kaleciye yaptığı açık faulü çalmayan hakemin de katkısıyla gelen 4-1 lik galibiyeti görüyorum. Konyaspor maçı 1-1 devam ederken ve kafa kafaya oynanırken, maçın hakeminin önce Baros'un net faulunu atlamasını ofsaytta olan Lincoln'u yardımcı hakemin görmemesiyle atılan golle dağılan rakibi Konyaspor'u 4-1 yendiğini görüyorum. Baros ve Kewell gibi oyuncular sıklıkla maç koptuktan sonra boş alanlarda yapmaya başlıyor ''şovlarını''. Son olarak Bursaspor maçına bakıyorum. İkinci dişli maçında kaybediyor Galatasaray. Hem de baya bi ezilerek kaybediyor. Bu hafta rakip Trabzonspor. ''hasbelkader'' diye buyurduğunuz bu takımda oynadığı 6 maçtan 5 galibiyet 1 beraberlik çıkarmış. En iyi oyuncusundan 3 maçtır yararlanamamış, bir ANADOLU TAKIMIDIR. Orta halli kadrosunun içinde milli takımın üçüncü kalecisini, Gökhan Ünal, Selçuk İnan gibi A milli oyuncuları, Ceyhun Gülselam, Barış Memiş, Ferhat Çökmüş, Onur Kıvrak gibi çeşitli kategorilerde defalarca milli formayı giymiş oyuncuları, Rigobert Song gibi Liverpool kariyerli Kamerun Milli Takımı kaptanı gibi oyuncuları barındırmaktadır. Gine milli takımında oynayan yıldızımız ''İbrahima Yattara'da bu kadronun içindedir. Türkiye standartlarında orta halli kadroların sahipleri Ankaragücü, Konyaspor ve Bursaspor gibi takımlardır. Trabzonspor'un kadrosu Türkiye standartlarına göre vasat üstüdür ve sabaha kadar tartışsak kimse bana aksini ispatlayamaz. Bu fasafisoları bırakalım önce. Ben akli dengesi yerinde olan bir insan olarak yukarıda lig performansıdan bahsettiğim ve Bellinzona'dan bile 2 maçta 4 gol yiyen Galatasaray'ın Trabzonspor'u nasıl 3-0 yenebileceğini merak ediyorum. Ha belirteyim; 6 Kasım günü kimseciklerde 6-0 beklemiyordu ama oldu. Kesinlikle bu imkansızdır gibi bir cahilliğe imza atmayacağım. Ancak ligi takip eden takımların performansını gören birisinin yaptığı 3-0 lık tahmini provokatör tahmin olarak görebilirim. Ha değildir ayrı, ya hiç cevap vermez bu arkadaş, ya da çıkar derki ben o tahmini şundan şundan yaptım. Neye dayandırırsan dayandır farketmez ama lig liderinin 5 puan arkasındaki bir takımla çıkacağı maçta yapılan 3-0 lık tahmini de eleştirme hakkını kendimde görürüm. Ha dersinizki yok arkadaş sen hiç sesini çıkarma, eleştirme, memnuniyetle susarım, hatta konuşanları da, yorum yapanları da sustururum, özgür bir platformdur burası ve daha önce ne tartışmalar yaptık biz. Bu da onlardan birisi, dramatik hale getirmeyelim.

Bir diğer mevzu iddianız doğrultusunda liderliğin bizde yarattığı şımarıklık. Şahsım adına konuşmam gerekiyor bu konuda: Söylediğim sözlerde herhangi bir art niyet yoktu. Gerçektende 10 puan arkamızdaki takımın taraftarları 5 puan arkamızdaki takımla oynayacağımız maç için farklı mağlubiyet yorumları yaptılar. Bay Tolga'nın ifade ettiği gibi lig uzun bir maraton ve her an herşey olabilir. Ersun Yanal takımlarının yaşadığı düşüş balonunu dikkate almazsak, doğrudur Trabzonspor ligi dördüncüde bitirebilir onuncuda, sonuncuda. Bunda bir anormallik yok, zaten şampiyon olduk ya da gördünüz mü Fenerliler 10 puan önünüzdeyiz gibi ifadelerde kullanmadık. Durum neyse onu söyledik. Alıncak kızacak birşey yok bunda. ''İstanbulcular'' ifadesi her ne kadar benim için hala doğruluk payı taşıyorsa da blogta bu şekilde kullandığım için özür dilerim. Tekrarını ancak kardeş blogta söyleyebilirim burada değil :)

Bir başka mevzu, kantarın topuzunu kaçırma konusu. Sayın Adminden rica edeceğim kantarın topuzunun kaçtığı yerleri açıklamaya çalıştıklarım haricinde bana gösterebilirmi, defalarca okudum ve kantardan kaçan bir topuz yakalayamadım ''istanbulcular'' ifadesi haricinde. Bunun içinde özrümüzü diledik zaten.

Bir başka mevzu sayın adminin ''Fenerbahçe maçlarında hep aleyhte tahmin yapıyorsunuz, kimse size Anadolucu diyor mu'' serzenişi. Üşenmedim tahminlerime baktım, Fenerbahçe için 5 tahmin yapmışım 6 haftalık maratonda hemen hepsi tam isabet olmuş. Birde siz Trabzonspor için yapılan ''birtakım'' tahminleri irdeleyin ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Deplasmanda oynadığı üç maçıda kaybeden bir takım için ''lütfen'' 2-1 kaybeder tahminimizde de art niyet aramayın.

Son olarak, Sevgili Demirel kalitesinde bir insana son yorumunda kullandığı ifadeleri hiç yakıştıramadığımı belirtmek isterim. Kendisini gerçek hayatta tanıyan bir insan olmasam, gerçekten çok öfkeleneceğim, sinirleneceğim birkaç cümleyi birleştirmiş yorumunda. Belirtmeden geçmek istemem intihar eden futbolseverler ya da Trabzonsporlular bugün dalga geçilecek ya da örnek gösterilecek bir durum değil, bir ülke ayıbıdır. Zaten Edirne'yi pek geçemediğimiz ve ''kendi çapımızda'' oynadığımız futbolu nerelere getirdiğimizin bir gösteergesidir. Takımı küme düşen bir teknik direktör bile intihara kalkıştı ülkemizde, ben biraz boşa konuşuyormuşum gibi geliyor.

Toplayacak olursam, kendi adıma belirtmek isterim, bundan sonraki skor tahminlerinde kesinlikle herhangi bir eleştiri göremeyeceksiniz. Puanları açıkladığımda da son derece ''spesifik'' ve ''kalıpsal'' davranacağıma emin olabilirsiniz. Yazdığım yorumun ''düşünce'' anlamında halen sonuna kadar arkasındayım ancak dostlarımı kızdırdığım için de oldukça üzgünüm. Tüm Fenerbahçeli dostlardan şahsım adına özür dilerim. Umarım bu derece sevdikleri takımları en kısa sürede kaybettikleri puanları telafi eder ve yeniden şampiyonluk yarışının içinde olur. Herkese sevgiler saygılar...

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir laf vardır öyle saça böyle tarak diye. Argosu daha şık dururdu ama şimdilik bunu kullanalım. Senin saçmalık ötesi yorumuna benim yaptığım yorum yakışırdı bay dimdikler. Her cümlemi virgülüne kadar tekrarlıyorum. Yaptığım yorum senin düşen kalitene senin ağzından bir tepkidir. Sen kaliteyi admin olarak bir düşürürsen, ben okuyucu olarak 5 düşürürüm, bi kere bunu bil.
Provoke etmek ne demek ya bir açıklarmısın?? G.saray'ın 3-0 yeneceği tahmini yapmak kimi niye provoke etsin ki? Utanmadan bi de savunma yapıp rezilliklere gene kılıf bulmaya çalışmışsın.
Bay admin, sana ilk bloğa başladığın gün söylemiştim, admin olmak farklıdır, artık yorumculuk günlerin bitmiştir demiştim. Yorumcu kalitede yorum yazar, fotomaç ağzıyla da yazar, densiz densiz de konuşur. Benim gibi ya da yavusssssss gibi. Ama admin olmak için ölçülü, eşit, adaletli ve her okuruna eşit mesafeli ve hepsinden önemlisi SOĞUKKANLI olmak gerekiyor. Artık senin hiç tanımadığın insanlarda bu bloğu takip etmeye başladı, bir türlü beceremediğin adminlik olgusunu artık hatırlaman gerekiyor. Sende benim gibi çabuk parlayan heyecanlı bir insansın. O yüzden adminlik işi sana çok ağır gelmeye başladı. Yattara gidiyo haberine yaptığın bodoslama çıkış, şu tahmin olayında okurlarına söylediğin provakotör yakıştırması ve hala utanmadan bunu savunmaya çalışman bardağı taşırdı artık. Senden adminliğe yakışır bir özür yazısı beklerken sabah sabah okuduklarım bu blog için bütün ümitlerimin tükenmesine yol açtı. Tarafsızlığını, adaletini, kaliteni, kısacası bir çuval inciri berbat ettin. Yorumculukla adminlik arasında ki o çizgiyi tutturamamana çok üzüldüm. Sana adminliğe yakışır tavırlar içinde olmayı beceremeyeksen benim gibi yorumcu kal demiştim, ya da bu sitenin adını trabzonsporplatform olarak değiştir, okurlarına da 'bu trabzon sitesidir, taraflıdır, fenerliler burada sevilmez, ama isteyen gene takılsın' de demiştim ama hiç birini yapamadın. Sivil hayattaki dostluğumuz, sana kardeşim gibi duyduğum sevgi ebedi kalacaktır ama tarafsız bir spor bloğu adminliğin benim için artık bitmiştir. Şapkayı önüne koy, acitasyon yapmadan bir admin olarak sergilediğin tutumları masaya yatır, sonra da çizgini belirle. Ya tarafsız bir spor sitesi adminiği icraatlarına artık başla, ya da bloğu fenerbahçeli dostlarına kapa, karar senin...

Adsız dedi ki...

bursaspor 2 e.şehir 0 (gökhan güleç2)
kocaelispor 8 yunanbahçe 0 (kemal 8)
g.birliği 1 beşiktaş 2 (mehmet nas-nobre delgado)
galatasaray 2 trabzon 1 (nonda baros-umut)

tahminse tahmin.herkes istediği gibi sallayabiliyosa her hafta bizde sallayalım.herkes saygı duysun.bir de kendi cumhuriyetini kurmuş yunanistana bağlı takımlarına tahmin yapmasak olmaz mı?

Faruk dedi ki...

sevgili kardeşim omanim, bu işin cılkını çıkarmaya gerek yok, fenerbahçe bir türk kulübüdür ve lütfen ona kendi ismiyle hitap et. bu kesinlikle bir ricadır. trabzonspor hiç bir kulübün şubesi değildir ve asla olmamıştır, lütfen yaptığın tahmini değiştir, tepkin gitmesi gereken yerlere gitmiştir zaten, daha fazla dallandırmaya gerek yok. ülkede futbol ve bizler varolduğu sürece bu tartışmalarımızn, atışmalarımızın sonu gelmez,yeter ki seviyemizi ve duruşumuzu koruyalım. şu an lider biziz, sarı kırmızıdan 5, lacivertten 10 puan öndeyiz. BEN NASIL TRABZONSPOR'U BİR KENARA KOYUP DİĞER TÜM TAKIMLARA EŞİT SEVİYEDE YAKLAŞIYORSAM, HELE DE SENİN GİBİ FENERBAHÇE'YE BENDEN DAHA FAZLA DEĞER VEREN BİRİ OLARAK, SENİNDE BU ÇİZGİNDEN ÖDÜN VERMEMEN GEREKİR. Saygılar...

Faruk dedi ki...

Sevgili Demirel;

Bu blog Fenerbahçeli dostlarımın büyük katkılarıyla (özellikle de sizin) belli bir okuyucu kitlesine sahip olmuştur. Bunu inkar edecek kadar nankör değilim. Trabzonsporlu olduğumu ve bu takıma ne kadar bağlı olduğumu bilirsiniz. En az sizin Fenerbahçe sevginiz kadar olduğuna eminim. Anladığım kadarıyla asıl tepki Trabzonspor için Galatasaray'ın şubesi şeklindeki yaklaşımınıza geldi. Bu yorumu yaptığınızda da gelecek tepkiyi karşılamak zorunda kalırsınız aynen benim ''provakatör tahminler'' yorumum gibi. Bloğu Fenerbahçeli dostlarıma kapatmak gibi bir düşüncem asla olamaz, postlarımı tekrar inceleyebilirsiniz, Fenerbahçe'ye karşı en ufak bir art niyet yaklaşımında bulunmadım şimdiye kadar, ne gördüysem ve ne biliyorsam bunları döktüm klavyeye. Özür dilemem gereken yerde özür diledim POST KALDIRMAM GEREKEN YERDE POST KALDIRDIM. Bu iddiayla yola çıktığım için tekrar üstüne basarak söylüyorum. Tarafsızlık konusunda en ufak bir vicdan rahatsızlığı duymuyorum. Bloğu dışarıdan okuyan misafir gözlerden de asla antifenerbahçe bloğu gibi bir ifade duymadım şimdiye kadar. Size yayınlamadığım ve ismi bende saklı bir yorumcunun yazdığı yorumu aynen kopyalıyorum buraya:

kocaelispor- fenerbahçe maçı,küme düşmeme mücadelesi veren iki denk takımın maçıdır. bir nevi küme düşmeme derbisi. her ne kadar yeni teknik adamı ve saha avantajıyla kocaelispor favori gözükse de maldonado ve volkan demirel faktörleriyle fenerbahçe de yabana atılmamalıdır.

gördüğünüz gibi tamamen provoke amaçlı, haddini aşan bir post bu. yazanıda pek fazla tanımam. bana böyle yorumcuda lazım değil zaten. umarım ne demek istediğimi bu kez anlamışsınızdır. saygılar...

Unknown dedi ki...

Sevgili kardeşim ne demek istediğimi neden anlamıyorsun. Dedim ya zaten, her türlü yorumcu olabilir, kaliteli, tahrikkar, dallama, argocu, çünkü adı üzerinde yorumcu, köşe yazarı değil. Admin olarak senin görevin gereken kişilere (ben dahil) gereken uyarıları yaparak asayişi sürdürmek, biliyorsun ki sitenin ratingi arttıkça her türlü yorumcu sayında artacak. Ama sen tutup akrabanda olsa yorumcularla bir olup diğer yorumculara laf sokarsan iş ve blog kontrolden çıkar. Kimsenin sana saygısı kalmaz, sonradan yaptığın uyarılarda çok komik kaçar. Demek istediğim budur. Sitenin admini sensin, ve hangi takımı tutarsa tuttun okuyucun, bir trabzonluyla aynı seviyede olmak zorundadır senin için. Kimseyle beraber saf tutmaya hakkın yok. İmam - cemaat işidir bu biraz...

Adsız dedi ki...

valla o zaman trabzonunda şube olmadığını anlarsa arkadaşlar onlar ancak birbirinin şubesi olur.çünki onlar futbolumuzun kirli yüzü...

Melih Kazdağ dedi ki...

Yorumların hepsini teker teker okumadan Admin'in bloga sahip olamadığını söyleyebilirim.İlk başlarda tarafsız olduğunu düşünürdüm.Yavaş yavaş düşüncelerim değişmeye başladı sayın admin..

Faruk dedi ki...

Yorumların hepsini okuduktan sonra görüşünü tekrar almak isterim sevgili balthazar...

Unknown dedi ki...

Adminin kafasının bir türlü basmadığı bir olay var, başta ona bir açıklık getireyim. Kimse bay admine Trabzonsporu bırak, gel feneri tut, trabzonun galibiyetlerine sevinme felan demiyor. Böyle bir şey ima bile eden dünyanın en gerizekalı insanıdır zaten. Kendisi olayı buraya çekmeye çalışıyor gördüğüm kadarıyla. Benim anlatmak istediğim şu, bay admin dikkatle okusun. İyi, bilgili ve tutkulu bir sporsever olarak ve güzel akıcı bir uslüpla yazmayı başarabilen arkadaşımıza farklı takımlar tutan dostları olarak böyle bir blog açması yönünde istekte bulunduk, sağolsun bizi kırmadı ve hepimizin severek takip ettiği güzel bir blog çıktı ortaya. Dostlar burda toplandık, görüşlerimizi yazdık, tahminlerimizi yaptık, anketlere katıldık, adminin sunduğu güzel bilgileri keyifle okuduk. Fakat bay admin özelliklede son zamanlarda kendisine yakışmayan bir şekilde sportif platforma gölge düşürmeye başladı. Bir adminin ne yapması gerektiğini tekrar tekrar yazmayacam, çünkü yeterince yazdım. Önce kendi hazırladığı anketlerde istediği sonuçlar çıkmayınca sessiz sedasız ortalardan kaldırdı, Yattara'nın gidişinde en yakın dostlarının bile anlam veremediği garip anlamsız saçma sapan tepkiler verdi. Yattara'nın allahın katarına gitmesi olayında bile okurlarının %90 ının tuttuğu istanbul takımlarına öfke ve kin kustu. (ne alakası varsa) G.saray alehine yapılan hakem hatalarını biz uyarana kadar ya geçiştirdi, ya da çok hafif ve kibar bir tutumla (aynısı fener lehine olsa kaplan kesilir) yazar gibi yaptı, uefa fikstür haberini 8 yıl önce kupa kaldıran şaban fotoğraflarıyla süsledi, fenerli dostlarını gıcık etti ve bardağı taşıran son hareketi yarattığı tahmin oyununda yeğeniyle bir olup yaptığımız tahminlere provokasyon dedi ve sonunda herkesin antipatisini kazandı. Tahminlerimize dil uzatacaksan, anketlerinde fener üstünlüğü çıkınca bunu ört bas edeceksen hiç yapma kardeşim. Her uyarımızı da hep saçma sapan kendince yorumladığın savunmalarla karambole getirmeye başladın ama yeter artık! Takke düştü kel göründü. Yazdıklarımı hala anlamamakta ve başka taraflara çekmeye çalışmakta ısrar edersen sen kaybedersin...

Melih Kazdağ dedi ki...

Skor tahmini postunda sadece skor tahminlerinin olmasını,yorumların olmamasını tavsiye edebilirim.Spor bloğundan uzaklaşarak tartışma platformuna dönüşmekte bloğunuz.

Murat YILMAZ dedi ki...

arkadaşlar lütfen biraz sükunet. Admin bir hata yapmıştır, özür dilemiştir ama özür dilerken malesef özrü kabahatinden fazla gibi gelmiştir bana. Admin'den bir ricam olacak. Lütfen tarafsız olmaya çalışma, çünkü sen bir tarafsın. Tıpki biz Fenerbahçeliler gibi yada balthazar, serdar, yavuss gibi sen de bir tarafsın ve bu normal bir durum. Eğer taraf olduğun halde tarafsızmış gibi davranırsan böyle problemler olur. Senden tek beklentimiz objektif olman. Objektiflik ile tarafsızlık arasındaki farkı burada yansıtman. Bir kural koyalım. Herkese maç tahmini yazsın, peşine de birşey eklemesin. Ayrıca sen de admin olarak provokasyon sezdiğin kişilerin yazılarını yazıyı yazan kişiyle görüşerek ve nedenlerini açıklayarak yayınlama. Yoksa işin tadı daha da kaçacak.

Faruk dedi ki...

Sayın Admin;

Bahsettiğiniz tarzda bir kural koymayacağım. Sadece ben herhangi bir yorum getirmeyeceğim tahminlere, geri kalan herkes istediği tahmini ve eleştiriyi yapabilir.