16 Ekim 2008 Perşembe

Git!

Her zaman söylüyorum; Türk Milli Takımı'nın EURO2008'e gidişi oyuncularımızın bireysel becerileri, hakem şansımız ve rakip kalecilerin fahiş hatalarıyla meydana gelmişti. EURO2008'de ki yarı finalin sebebi, oyuncuların mücadelesi ve ''mucize derecesindeki'' şansımızdı. Ne kadar tartıştık bunun için, ne kadar konuştuk, ne kadar yazıştık. Kardeş blogun arşivinde halen mevcuttur. Kadroda adaleti sağlayamayan, hakedene değil ''adamına'' forma veren, işi olmamasına rağmen, yeni yeni isimler türetip ''futbola kazandırma'' adına Milli Takım gibi prestiji, getirisi, götürüsü en yüksek olan platformda sahaya sürüp hem kendini hem de oyuncuyu riske atan, delikanlılık maskesi altında etrafına fütursuzca saldıran, insanların bıyıklarına küfreden bir adamın teknik direktörü olduğu takımdan daha iyisini beklemek hayalcilik olurun zaten. Yine iddialı konuşacağım: Fatih Terim bu takımının başından ayrılmadığı sürece Güney Afrika bileti kaçmıştır artık. Yok öyle bir şansımız bizim. Yıldıray Baştürk'ü, Fatih Tekke'yi, Ümit Karan'ı ''kişisel problemleri'' yüzünden kadroya almayan bir adamdan ne tür bir istikrar, ne kadar iyi futbol, ne kadar rahat maç izleyebilme taleplerinde bulunabilirizki!..

Ermenistan'ı maçın ikinci yarısında güç bela yenen, Belçika'dan bir puanı ''koparan'', Bosna Hersek'i ''sidik zoruyla'' geçen bir Milli Takım vardı elimizde perşembenin gelişi, çarşambadan belliydi zaten. Artık adı Milli Takım değil O takımın. ''Fatih Terimspor'' ya da ''FC Fatih Terim'' diyebiliriz artık ay yıldızlı formayla sahalara çıkan takıma.

O kadar çok şey varki söylenebilecek hangisinden başlayayım onu bile bilmiyorum. Yahu hoca allahını seversen 17 yaşındaki bebenin, Sochaux'da daha yeni yeni parlayan ''yeniyetme''nin ne işi var Milli Takım onbirinde. Hiç insaf yok mu sende yahu? Nasıl bir adamsın sen? Ne olur yalvarıyorum izah et Türk halkına Yıldıray ve Fatih'i Milli Takıma neden çağırmıyorsun. Olabilir, hata yapmışlardır belki, bir kabahatleri olmuştur belki, açıklayın diyin ki; şu sebepten dolayı ben bu çocukları Milli Takım'a çağırmıyorum. Rahatlayalım bizde. İçimdeki Milli Takım sevgisini köreltiyorsun be hoca! Sadece benim değil, milletin yarısının neredeyse, milli maç havası yaşayamaz olduk artık, polemikten, kavgadan başımızı kaldıramaz olduk. Git artık yahu, bırak git!!!

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Listeden Halil Altıntop'u çıkarmışsın bakıyorum. Halil Altıntop diye yırtınıyordun aylardır, bende diyordum ki bu adamda acaba benim göremediğim ne var? Hay allah onu kahretsin emi. Onun futbol zekasına, kabiliyetine, gol vuruşuna, mantalitesine lanet olsun. Bir milyar kere lanet olsun! Arkadaş ben şunu artık kesin anladım. Almanya'da doğmuş, orada yetişmiş, orada top oynamayı öğrenmiş hiç bir almancıyı edirneden içeri sokmayacaksın. Tayfun, Mustafa Doğan, Erol Bulut'larla başlayan bu furyadan hala tek bir beğendiğim adam çıkmadı ya ne diyeyim? Bu adamlar bundesliga'da takımları için faydalı olup iyi oynuyo olabilirler ama milli takım ve türk klüplerinde kesinlikle bir kan uyuşmazlığı olduğu açık. Beşiktaş'tan küfürlerle kovulan Sinan Kalasoğlu bile oynuyo ya orada, ötesi var mı? Fatih Tekke'nin de sakatım ayağıyla milli takımı sattığını, o yüzden de Fatih Yerim'le aralarında husumet olduğunu ben senden öğrenmiştim. Eğer bu doğruysa hoca sonuna kadar haklıdır junior polat alemdarı kadroya almamakta. İlla Euro 2008'te benim söylediklerim doğruydu demek için gene saplantılı bir şekilde papağan gibi aynı şeyleri tekrarlıyorsun. Kaleciler hata yaptı diye yarı final oynanmaz admin efendi. Onlar bir yapıyorsa, Volkan 10 yapıyor. Hatalar oyunun içindedir. Çeyrek finalde Hırvat maçında, hırvat hakeme karşı Rüştü'nün hatasıyla az kaldı elenmiyormuyduk? Fatih Terim'i ezelden beri hiç sevmem. Ne karakterini, ne tipini, ne hocalığını. Ama yaptığı hataları ne burada blogta, ne seninle yüzyüze tartışmayacam. Çünkü senin saplantılı ve sabit fikirli olduğun konularda tartışmak zaman kaybı. Hocayı sevmiyorum diye işallah 5 yeriz de asla demem, bu yakışmaz kimseye. Kardeş blogta Euro 2008 öncesi verdiğin bu talihsiz demeç hala kayıtlı...

Faruk dedi ki...

Hiç pişman olmadım verdiğim ''beşlik'' demeçten. Bu adam gidecekse eğer, çok net söylüyorum, 2010'dan da gönül rahatlığı içerisinde vazgeçerim. Dediğiniz gibi eski konuları tekrardan açmaya hiç gerek yok ama sağolsun Fatih Terim yaptığı/yapmadığı hareketlerle beni haklı çıkarmaya devam ediyor. Teşekkür ediyorum kendisine!!!

Unknown dedi ki...

Peki ya Halil Altıntop denen muhteşem zat?

Faruk dedi ki...

Halil Altıntop sürekli kadroya çağırılan ancak hiç bir zaman ilk onbirde sahaya çıkmayan bir oyuncuydu. Dün akşam sahanın en kötülerindi. Gerçi iki tane süper şut çıkardı. Yusuf'a da harika bir top indirdi ama kaçırdığı goller Bundesliga'da forma giyen bir forvete yakışmadı. Belki hakkında yanılmış olabilirim ama birkaç maç daha şans verilmesi gerektiği kanaatindeyim. 1 maçta futbolcu asmayı pek sevmem. Kötü oynar ve beklentilerimi karşılayamazsa çıkar yürekli bir şekilde ''bu adamda yanılmışım'' derim. Dün akşamki performansı tatmin edici değildi...

Unknown dedi ki...

Bırak güzelim bu bir maçta karar vermeyi, sabır gösterme geyiklerini felan. Almancıları türk takımlarımızdan kurtarabilirsek büyük bir adım atarız ülke futbolu adına. Bir tane mi aklı çalışan bir futbolcu çıkmaz arkadaş ya. Zamanında işe yaramaz çapulcular, boş beleş adamlar gitti hep oraya, o neslin çocuklarının böyle tuhaf yaratıklar olmasına pek şaşmamalı tabii..