20 Ekim 2008 Pazartesi

Skor Tahmin Oyunu 7. Hafta Sonuçları

BU HAFTA PUANLAR:

TOLGA ŞENER: 18

BALTHAZAR: 14

SERDAR YILDIRAN: 8

YAVUSS: 4

HAKAN DEMİREL: 3

MURAT YILMAZ: 3

FARUK TURUTOĞLU: 2

OMANİM: 1

GENEL PUAN DURUMU:

TOLGA ŞENER: 60

BALTHAZAR: 47

YAVUSS: 46

HAKAN DEMİREL: 43

FARUK TURUTOĞLU: 38

MURAT YILMAZ: 28

OMANİM: 28

SERDAR YILDIRAN: 8

NOT: Puanlarla ilgili her türlü hata, düzeltme, görüş ve önerileri bu postun altına ekleyebilirsiniz.
ÖNERİ: Oyuna oldukça geç katılan Serdar Yıldıran'ın sezon sonundaki ödül sistemine dahil edilip edilmeyeceği hakkındaki kararı kendisine bırakmak ya da oylama yapmak için önerilerinizi bu postun altına bekliyorum. Bu konu tek başıma karar verebileceğim bir konu değil. Tabi ki burada esas olan Sevgili Yıldıran'ın kendi fikridir...

6. Hafta Puan Durumu İçin Tıklayın

6 yorum:

Adsız dedi ki...

admin bu oyuna katılabilirmiyiz diye sorduk cevap bile vermeye tenezzül etmedin aile içi oynuyosanız ben karışmimde serdar yıldıran muhabbetini okuyunca uyuz oldum haberin olsun.

Faruk dedi ki...

sevgili dangerous;

Öncelikle çok özür dilerim sizden, şimdi baktım ve talebinizi ancak görebildim, gözden kaçırmışım kusura bakmayın.

Evet bu oyun bir nevi aile içi oyun sayılabilir zira sonuna bir ödül koyduk, yoğun ısrarlarıma rağmen kimliğinizi açıklamaktan kaçındığınız için oyun sonunda kaybetmeniz ya da kazanmanız durumunda size nasıl ulaşabileceğimi bilmiyorum. ''Nick Name''inizden yola çıkmamı beklemiyorsunuz herhalde. Serdar Yıldıran benim arkadaşlarımın arkadaşı olduğu için ulaşması kolay bir arkadaş, şayet ödül formatına girerse ve kendisine ulaşamazsak en fazla Murat Yılmaz'dan temin ederiz emaneti :)

İsterseniz tahminlerinizi her hafta yapın, ödül sistemine dahil etmeden yarışmaya alayım sizi, her hafta puan tablosundan takip edin sıralamadaki yerinizi.

Saygılar..

Murat YILMAZ dedi ki...

Serdar Yıldıran yakinimdir..her türlü fayda ve zararına kefilim..bu güzel futbolseveri bu iddaya dahil edelim. zaten ben de fener gibi küme düşmeye oynuyorum, o beni yakalayana kadar birkaç hafta tatmin olurum :)

Melih Kazdağ dedi ki...

Yavaş yavaş geliyorum.... Açık ara forma benimdir...

Adsız dedi ki...

kimse ümitlenmesin forma benimdir=)))

serdaryıldıran dedi ki...

ilk hafta için iyi bir puan aldığımı düşünüyorum.Murat abi yede desteklerinden dolayı teşekkür ederim.