9 Ekim 2008 Perşembe

Fatih Terim Galatasaray'a...

Bugün de bir başka hoca değişikliği haberi girdi futbolun gündemine. Söylentiye göre Michael Skibbe'yi gözden çıkaran Galatasaray, yönetici Haldun Üstünel vasıtasıyla Milli Takım kampına giderek Fatih Terim'e teklifte bulunmuş. Ben haberin doğruluğuna inanıyorum. Mahmut Özgener'in ''Hoca'nın mukavelesinin uzaması konusunu Estonya maçından sonraya bıraktık'' açıklamasının üstüne bu haberin çıkması kesinlikle rastlantı değil bence.

Beşiktaş'ta Mustafa Denizli, Galatasaray'da Fatih Terim. Harika olur bence. Fatih Terim'in tesadüflerle, kaleci ve hakem hatalarıyla gittiği Avrupa Şampiyonası'nda oynadığı ''şanstan ibaret yarı final''in foyasıda böylece meydana çıkmış olur. Oyuncuları gaza getirerek, bağırıp çağırarak, hakemlere saldırarak, agresif hareketler yapıp bu tarz demeçler vererek, gazetecilerin bıyıklarına küfrederek yapmaya çalıştığı Milli Takımlar Teknik Direktörlüğü görevini artık demode olmuş bu saçma ve yakışıksız stiliyle iyice ayaklar altına almıştı zaten. Milli Takım'ın başına kim gelirse gelsin şu an oynanan futboldan daha kötüsünü oynatmayacaktır eminim. En azından futbolcular kadroya hakkaniyetli bir şekilde çağırılır. Gökhan Zan, Colin Kazım-Richards vb. türü bırakın Milli Takım'da Turkcell Super Lig'de zirveye oynayacak takımlarda dahi forma giyemeyecek kalibredeki oyuncular milli formayı giyemez belki. Fatih Terim'in Galatasaray'da başarılı olabilmesi için O'na bir Hagi lazım ve ve maalesef Lincoln Hagi'nin yanından bile geçemez.

Umarım bu transfer haberinin doğruluk payı vardır ve Fatih Terim Galatasaray'ın başına geçer. Bu sezon işler o kadar çok Trabzonspor'un lehine gidiyor ki her geçen gün daha da umutlanıyorum hedeflerin yakalanması konusunda. Haydi bakalım hayırlısı...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ya arkadaşım sende eğer böyle her yazının içine trabzonsporumuz bordo mavimiz falan filan gibi laflar katıp her olayı trabzonspora bağdaştırıcaksan bu sportif platform adını trabzonspor platforma çevir.sitenin trabzonsporun resmi web sitesinden farkı kalmadı. bende rahatsız olmaya başladım artık. daha tarafsız olman lazım.

Adsız dedi ki...

asıl konuyu unuttum.ayrıca fatih terim galatasaray anlaşmasına da ihtimal vermiyorum.

Faruk dedi ki...

valla ben trabzonsporluyum ve elimde olmadan futboldaki her gelişmeyi trabzonspor'a uyarlıyorum. elimden geldiğince de tarafsız olmaya çalışıyorum...

kutsal ittifak kuruluyor bloga karşı :)