1 Ekim 2008 Çarşamba

Skor Tahmin Oyunu Altıncı Hafta Tahminleri

TAHMİN EDİLECEK MAÇLAR:

KONYASPOR - TRABZONSPOR

BURSASPOR - GALATASARAY

FENERBAHÇE - KAYSERİSPOR

BEŞİKTAŞ - HACETTEPE

BENİM TAHMİNLERİM:

Konyaspor - Trabzonspor: 0-2 (Umut Bulut,Gustavo Colman)
Bursaspor - Galatasaray: 1-1 (Dimitar Ivankov/Lincoln)
Fenerbahçe - Kayserispor: 1-1 (Emre Belözoğlu/Julius Aghahowa)
Beşiktaş - Hacettepe: 4-0 (Holosko, Bobo, Delgado, Cisse)

CEZALI FUTBOLCULAR:

HACETTEPE: Orhan Şam

SAKAT FUTBOLCULAR: Fenerbahçe'de Deivid ve Wederson topla çalışmalara başladılar, bu karşılaşmada az da olsa forma şansı bulabilirler. Galatasaray'da Harry Kewell bu akşam Bellinzona maçında yok, Bursa'da oynaması şüpheli.

NOTLAR: Lütfen tahminlerinimizi Cuma günü ilk maç başlayıncaya kadar yapalım. Cumartesi gününe tahmin kalınca küçükte olsa bir adaletsizlik olduğuna inanıyorum.

PUAN DURUMU İÇİN TIKLAYIN

21 yorum:

Faruk dedi ki...

Balthazar dedi ki...
6.hafta tahminlerimi önceden yapayım dedim.Yarın Ankara'ya gidiyorum.Belki net bulamam.

Konya:1-Ts:2
Tehoue-Selçuk-Gökhan Ünal

Bursa:2-Gs:1
Sercan-Mustafa Sarp-Lincoln

FB:1-Kayseri:1
Alex-Mehmet Eren

BJK:2-Hacettepe:0
Bobo-Delgado

Bir sakatlık vs değişikliği olursa Admin'e Telefonla bağlanıp değişikliğimi yapacağım.Belki de Telepatiyle bağlanırım belli olmaz benim işim.

Adsız dedi ki...

konya 0 trabzon 0
bursa 2 galatasaray 1(gökhan güleç-sercan-arda)
fenerbahçe 2 kayseri 0(guiza-emre)
beşiktaş 0 hacettepe 1(yakubu)

Faruk dedi ki...

yakubu'yu premier league'de biliyorum ben, ne zaman geldi hacettepe'ye... çok gol atar :)

Tolga Şener dedi ki...

Konya - Trabzon:2 - 0
(Veysel,Tehoue)

Bursa - G.Saray:2 - 1
(Sercan,Gökhan Güleç,Baros)

Fenerbahçe - Kayseri:3 - 1
(Guiza,Alex,R.Carlos,Aghahowa)

Beşiktaş - Hacettepe:3 - 1
(Nobre,Holosko,Zapo,Yakubu)

Faruk dedi ki...

bugünkü gazete haberlerine göre alex, lugano ve semih maç kadrosunda olmayacak...

Murat YILMAZ dedi ki...

Konyaspor - Trabzonspor: 1-1 (Tehoue - Umut)
Bursaspor - Galatasaray: 2-2 (Sercan,Yusuf - Lincoln, Baros)
Fenerbahçe - Kayserispor: 2-1 (Emre,Guiza - Aghahowa)
Beşiktaş - Hacettepe: 2-0 (Holosko,Delgado)

Melih Kazdağ dedi ki...

Yakubu kim yahu?

Faruk dedi ki...

valla tozo ve sandro'yu ve biliyordum ama yakubu'yu ben de ilk defa duydum...

Unknown dedi ki...

konya 0 trabzon 0
bursaspor 2 g.saray 1 (g.güleç, yusuf / lincoln)
fenerbahçe 2 kayseri 0 (emre,kazım)
beşiktaş 2 hacettepe1 (nobre,tello/ibrahim şahin)

Adsız dedi ki...

KONYASPOR - TRABZONSPOR= 0-1 (selçuk)

BURSASPOR - GALATASARAY= 2-1 (sercan,yusuf-baros)

FENERBAHÇE - KAYSERİSPOR= 1-1(guıza-aghowa)

BEŞİKTAŞ - HACETTEPE= 2-1 (nobre,bobo-i.şahin)

bu tüyoları kimse vermez iddaa oynucaksanız bu kuponu yapın hiç düşünmede basın kazanamazsanız paranızı ben vericem....

Adsız dedi ki...

Bide bişeye takıldım bu her hafta bu fenerliler tahmin yaparken cok yüksekten uçuyorlar atıp tutuyorlar herkes yeniliyor tek kendileri yeniyorlar.Sn admin bu fenerli arkadaslar lütfen biraz daha ciddi olsunlar burdada işin cıvkını cıkardılar yaaa....

Faruk dedi ki...

herkes tahmin yaparken kendi takımını azıcık kayırabilir yavuss kardeşim, bu çok normal:) ama fenerbahçe deplasmana gittiğinde direk mağlubiyeti üstüne oynamak gerekiyor. ben değil istatistikler böyle söylüyor...

Unknown dedi ki...

Konuşun bakın akbabalar, biraz tökezledik ya konuşun. Sap döner, kazma döner, gün olur hesap döner temizlikçiler sizi...

Faruk dedi ki...

sevgili demirel;

bu ''akbabalar'' lafı hiç hoş kaçmadı. tabi ki teşbihte hata olmaz ama yine de hoş durmadı. bu blogtaki hiç bir yorumcu fenerbahçe'nin kötü duruma düşmesini bekleyen akbabalar değiller. şu an fenerbahçe'nin içinde bulunduğu durumu beşiktaş (ki kısmen yaşıyor ancak yoğunluktan entry giremedim) ya da galatasaray'da yaşasa buradaki ''ince'' şakalarımızdan nasibini alacaktı... bilmem yanlış mı düşünüyorum?

Unknown dedi ki...

''Sn admin bu fenerli arkadaslar lütfen biraz daha ciddi olsunlar burdada işin cıvkını cıkardılar yaaa....''
Böyle yoruma böyle cevap...

Faruk dedi ki...

ne bu yorumu yazan kardeşimin ne de sizin yorum özgürlüğünüzü asla kısıtlayamam. karşılıklı anlayışla ve hoşgörüyle birbirimizi incitmeden istediğimiz yorumları yapalım. her zaman söylüyorum siz bu bloğun en iyi bir iki yorumcusundan birisiniz, x bir insan kullansaydı ''akbaba'' tabirini kesinlikle yayınlamazdım blogta ancak siz tanıdığım ve bildiğim bir insan olduğunuz için okuyunca tebessüm ettim sadece. ancak sizi tanımayan ve bilmeyen yorumcularımız da bulunduğu için bloğun kişisel kin kusma merkezine dönüşmesini istemiyorum. lütfen sizi çok seven ve sayan biri olarak, söylediklerimden seviyeyi düşürdüğünüz ya da öfkenizi kontrol edemeğiniz gibi yorumlar yaptığımı düşünmeyin. sadece bir hakem gibi düşünün beni bu platformda. yeni yorumcularımızdan otelli'de sıkı bir galatasaraylı ve iyi bir dosttur benim için. ancak o da en az sizin ve benim gibi sivri dilli bir kişiliğe sahiptir. hem otelli için hem sizin için bende dahil diğer tüm blog yazarları için önümüzdeki uzun maratonda birbirimizi kırmadan ve küslük olmadan hoşça vakit geçirerek, taşlamalar yaparak zevk alacağımız bir platform olsun istiyorum sportif platform. tek amacım budur sevgili demirel, sevgili otelli, sevgili balthazar, sevgili yavuss...

hepinize sonsuz sevgiler ve saygılar...

Unknown dedi ki...

Keşke bu uyarıları 'kahpe bizans' tanımlamasından hemen sonra yapsaydın sayın admin. Akbaba çok daha nazik bir üslüptur kanımca. Kahpe bizans demekle sivri dilli ve iyi bir yorumcu olunmuyor, düşen kalite girdabına kapıldım sanırım. Bir benzetme amacıyla söylemiştim fenerliler cılkı çıkardı gibi saçma bir yoruma karşı, ağır kaçtıysa affola...

Adsız dedi ki...

Bnce by admın böle tartışmlara girmek bize yakışmaz biz bunlara örnek olucaz ki ellrine böle bi fırsat geçtiğinde bizim gibi olgun davranmalarını bilsinler ki sen bu ligin zirvesindesin onlar arkamızdan nal topluyor sen kalkıp bide laf yetiştiyorsun değmez bırak tırmalasınlar oralarda....Sayglar
LİDER SAHNE ALIYOR İZLEMEYE DEVAM....

Tolga Şener dedi ki...

Alex oynamadığı için, onun yerine Guiza diyorum yani;

(Guiza-2,R.Carlos,Aghahowa)

Melih Kazdağ dedi ki...

bende bursa gs maçının skorunu bildim diye sevindim.herkes aynı skoru yazmış.

Unknown dedi ki...

Sayın admin kaç puan topladın bu hafta açıklarmısın, halk heyecan içinde bekliyor??? Efendim duyamıyorum 2 mi yoksa??? Sap diyorum keser diyorum, anlarsın :)