14 Ekim 2008 Salı

Bir Teşekkür Yazısı...

Değerli dostlarım; bundan bir ay kadar önce muhabirturk.com'da yazılarımın yayınlayacağını duyurmuştum sizlere. Bir takım aksaklıklar yüzünden, bugüne kadar bu iş olmadı. Bugün itibariyle ilk yazım yayınlandı sitede. Tekrar teşekkür etmek isterim en baştan başlayarak; kardeş blog www.standbymeforever.blogspot.com 'un değerli admini Murat Yılmaz'a bana bir örnek oluşturduğu için, ne şekilde yazmam gerektiğini az çok ondan öğrendiğim için... Yılların dostu Tolga Şener'e blog açmam konusunda yaptığı sürekli baskı için... Sevgili Hakan Abi'me yorumlarıyla, fikirleriyle, hiç peşimi bırakmamasıyla, beni bir düşünürken üç, üç düşünürken, beş düşünüp, daha kaliteli yazılar yazdırmaya sevkettiği için... Kankacan Melih Kazdağ ve hayat arkadaşı Sumru Kazdağ'a bu işe ön ayak oldukları, bana bu fırsatı verdikleri için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Biraz albüm kapağı yazısı gibi oldu ama hislerimi dile getirmek istedim.

www.sportifplatform.blogspot.com adresi, yani Sportif Platform benim ilk göz ağrım olduğu için öncelik hep burası olacak. Buradaki sohbetlerimize, yarışmalarımıza, fikir paylaşımlarımıza devam edeceğiz.

Bir iki gündür ara vermiştim, dedemi kaybettim birkaç gün önce, içimden de gelmedi yazmak zaten ama hayat bu işte hep devam ettirmek zorundayız, acılar hepimizin kalbinde kalıyor ama hayatımız sona erene kadar bunlarla yaşıyoruz. Yarın Sportif Platform'un 3. ayı, nice üç aylara hep beraber... Bana tahammül ettiğiniz teşekkür ederim...

1 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

öncelikle başın sağolsun. ölüm-doğum çevrimi hayatımız bir parçası malesef..
muhabirturk yeniden hayırlı olsun, yazılarının takipçisi olacağız