8 Ekim 2008 Çarşamba

Mustafa Denizli... Şampiyon Yap Bizi...

Lig Tv'de yorum yapmaya başlayan teknik direktörlerin şansı nedenini henüz keşfemediğim bir şekilde açılıyor. Ümit Kayıhan, Yılmaz Vural, Ersun Yanal, İlker Yağcıoğlu bir çırpıda hatırlayabildiklerim. Beşiktaş'ın başına geçen Mustafa Denizli için Lig Tv'de maç yorumlamasından kurtulduk diye sevinsem mi yoksa Koca Beşiktaş'ın ''Mustafa Denizli, şampiyon yap bizi'' ye kaldığı için üzülsem mi bilemedim. Acaba Ukrayna'da Lucescu mu tavsiye etti Mustafa Denizli'yi? Sakın yanlış anlamayın beni Mustafa Denizli'nin teknik direktörlük kabiliyetini eleştirmiyorum zaten haddime düşmez. Sanki futbol 2010'lu yıllara doğru koşar adım ilerlerken Mustafa Denizli 1990'lı yıllarda kalmış gibi geliyor bana. Lig Tv'de ki yorumlarında saç baş yolduruyordu bana, şimdi Beşiktaş taraftarlarına saç baş yoldurur mu bilmem ama bana sanki pek isabetli bir tercihmiş gibi gelmedi.

Rijkaard ya da Van Gaal gelse daha mı isabetli olacaktı? Yok aslında böyle bir iddiam yok, sadece 6 maçta 4 galibiyet alıp biri şampiyonluktaki ''sıkı'' rakiplerinden birinden deplasmanda alınmış iki beraberlikle yoluna devam eden takımın tekerine çomak sokmak gibi oldu bu istifa ve hemen ertesi gün gelen yeni hoca. Rijkaard gelse de değiştirmeyecektim bakışımı açıkçası, belki de Ertuğrul Sağlam'ın istifa ederken yaptığı ''delikanlı'' açıklama biraz duygusal davranıp gelen hocaya hemen antipati beslememe yol açmış olabilir ancak Lig Tv'de ki Mustafa Denizli yorumları aklıma geldikçe en yakın rakibimiz gibi gözüken Beşiktaş'ın tercihine için için sevinmiyor değilim.

Bu arada Sergen Yalçın'da bence ''karambolde'' yardımcı antrenör oluverdi Beşiktaş'a ya da olma aşamasında bilmiyorum. Ben Mustafa Denizli'nin yerinde olsam daha yaşı da öyle aman aman çok olmayan Sergen Yalçın'ı alırım kampa 2 ay kondisyon yüklerim, devre arası kampına katılır, ikinci yarı başlarken giyer formasını çıkar sahaya. Sergen maç kurtarır mı? Ne bileyim bence kurtarır. Delgado bir yarım sezon kadar kulübede bekler birşey de olmaz. Zaten Sergen gol için sevinirken adalesinde ödem oluşturan bir adam, çok fazla beklemez kulübede.

Sezon sonunda ''Bu takımı ben kurmadım, asıl seneye görün'' açıklamalarını görür müyüz bilmiyorum ama en azından böyle bir koz ''%51'ci'' Mustafa Hoca'nın elinde var. Unutmadan; Mustafa Denizli'nin uçarı kızı Selin'de hazır olsun magazin ekranlarına geri dönmeye. Bakalım hangi futbolcuya yakıştıracaklar bu sefer. Benim favorim İbrahim Toraman...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel tespitler tebrik ederim. Aynen bana da saç baş yolduruyodu yorumları. İlhan Parlak ilk 11 oynamalı, Burak bu takımın skoru değiştirebilecek tek oyuncusu şeklinde yorumları yüzünden az kaldı televizyonu camdan aşşağı atmama sebep olacaktı. 90'lı yıllarda kaldığı aşikar. 2000- 2001 sezonunda bize şampiyonluk yaşattığı yılın sonunda şampiyon futbolculara ayıp olur diyerek yönetimden transfer istememesi kendisini eşsiz teknik direktörler sınıfına sokmuştur benim için :) Fenerbahçe'ye şampiyonluk yaşatan tek türk teknik adam olması, 3-0
mağlup bitirilen g.antep maçının devre arasında saha ortasında futbolculara tek tek tempo diye bağırması ondan kalan çok tatlı hatıralardır bana. Severim kendisini, blazer ceketinide severim. Ama Beşiktaş'ta başarılı olma ihtimalini çok düşük görüyorum. Bedeninde dolaşan alkol oranı, bugünkü futbola bakış açısının çok demode olması ve çok güzel bir insan olmasıdır beni böyle düşündüren...

Faruk dedi ki...

Hakan dedi ki...
Güzel tespitler tebrik ederim.


Bu yorum, blogun zirve yaptığı andır. İlk önce inanamadım, gözlerimi kırpıştırarak iyice açıp baktım ''aaa hakkaten bana diyo ya'' dedim :)

Zirvedeyken bıraksak mı acaba Sevgili Demirel? Ne dersiniz :))

Unknown dedi ki...

Sevinme, alta bak 13. yorumumda estim gene :)
Antiparantez Turutoğlu familyası cümlem tamamen şakadan ibaretti. Kardeşinle senin yorumların tabi ki farklıdır. Hatta onu daha başarılı bile buluyorum, Agustine denen malağı beğenmediği için :)))

Adsız dedi ki...

ilk olarak allah beşiktaşlılara sabır versin diyorum halada bütün kanallarda yayınlanmasına rağmen bu habere inanmayarak.yıldırım demirören bana yok artık le bron james dedirtti.le bron jamesi getirse zaten bence daha faydalı olurdu mustafa denizliden.en azından adamın kariyerine saygı duyardı futbolcular.düşünce tamamen türk futbolunu tanıyan basının zorlamasıyla türkiyedeki elit teknik direktörler arasına sokulmuş bir teknik direktörle bu sezonu kaybetmemek.ama bizi ligtvdeki yorumlarından kurtardıkları için onlara teşekkür ederim.bizim teknik direktör boşluklarında hep adı çıkmış benim uykularımı kaçırmış bir teknik direktörümdür mustafa denizli şampiyon yap bizi.ligtv deki yorumlarında da zaten teknik analizlerden ziyade roberto carlos penaltı atarken topu kalecinin sağına vurur kaleci bilmem nere uçar delgado frikik atarken yerden sert vurur gibi abuk sabuk tahminler yapan o anda maçı anlatan spikerinde hocam yine bildiniz tebrikler gazlamalarıyla ayakları yerden kesilir mustafa denizlinin.şimdi alacağı başarısız sonuçlardan sonra beşiktaş taraftarı ayaklarını yerden kesip onu nerelere uçurur bilinmez.şimdi ligtvden ricam şu serdar baliyide bi takıma yollayından bu işkenceden bizde kurtulalım daa:))

Melih Kazdağ dedi ki...

Mustafa Denizli ve Sergen Yalçın Süper ikili oluştururlar kanımca.Sinan Engin'i unutmayalım.Maçın devre arasında karnı acıkan Sergen'e dışarıdaki tükürük köftecilerden yarım ekmek köfte yaptırıp veren bir manager!Futbolcuyken maçın devre arası acıkan bir Sergen Yalçın! Alkolik olduğu dilden dile konuşulan ve bütün kariyeri boyunca tembellikle suçlanan Mustafa Denizli!

Süper bir takım bizi bekliyor Ey Beşiktaşlılar...