16 Ekim 2008 Perşembe

İddia Tahminleri Analizi...

Dün verdiğim iddaa tahminlerini değerlendirelim:

Letonya - İsrail: Bu karşılaşma için mutlak İsrail galibiyetini önermiştim ancak Benayoun ile öne geçen İsrail, son dakika da yediği gole engel olamayarak sahadan beraberlikle ayrıldı. 3. kuponda herhangi bir sürprize karşı bu maçı ''0-2 çifte şans'' olarakta vermiştim.

Gürcistan - Bulgaristan: Bu karşılaşmanın tahminini de deplasman takımının lehine yapıp ''2'' olarak öngörmüştüm. Ancak Bulgaristan bütün çabalarına rağmen gol bulamadı ve üçüncü maçında üçüncü beraberliğini elde etti. Yine üçüncü kuponda bu karşılşamayı ''0-2'' çifte şans olarak önermiştim.

Norveç - Hollanda: Bu karşılaşmada tam isabet sağladım diyebilirim. Hem maçı kimin kazanacağı hem de ilk yarı/maç sonucu tahminlerinde isabet buldum.

Malta - Macaristan: Bu karşılaşmayı da deplasman takımı kazandı ve tahmin ettiğim gibi sona eren maçlardan birisi oldu.

İzlanda - Makedonya: Bu zor maçta İzlanda galibiyeti olma ihtimalinin son derece yüksek olduğunu belirtip, ''1'' tahmini yapmıştım ve İzlanda'da Gunnarson'un golüyle tahminimin isabetli olmasını sağladı.

Avusturya - Sırbistan: Bu karşılaşmada da oyumu deplasman takımı lehine kullanmıştım ve Sırbistan ilk yarıda bulduğu üç golle beni yanıltmayarak işi erkenden bitirdi.

Belarus - İngiltere: Bu karşılaşmayı da deplasman takımı lehine tahmin etmiştim. İngiltere deplasmanda biraz zorlansa da kazanarak tahminimde yanılmadığımı gösterdi.

Estonya - Türkiye: Gecenin en büyük sürprizlerinden birini yapan Estonya Türkiye ile berabere kalmayı başararak, beni olduğu kadar, bahisseverlerin çoğunu da şaşırttı.

Yunanistan - İsviçre: Bana göre gecenin hemen hemen en sağlam maçında büyük favori Yunanistan'ı devirmeyi başaran İsviçre hem henüz havlu atmadığını gösterdi hem de çok fazla kuponun yırtılmasına sebep oldu. Herhalde bu sonuca en çok İddaa Risk Merkezi'nin çalışanları sevinmiştir.

Slovakya - Polonya: Polonya'nın galip geleceğini düşündüğüm bu karşılaşmada Polonya 1-0 öne geçsede maçın sonlarında birer dakika arayla Settak'ın ayağından yediği iki golle maçı 2-1 kaybetti.

Belçika - İspanya: Favori İspanya zorlansada maçı 2-1 kazanarak bahisseverleri yanıltmadı.

Toplam 11 maç tahmininde bulundum ve 8 tanesinde isabet sağladım değerli blog okuyucuları. Kendi adıma dün geceyi boş geçtim ama umarım aramızda dün geceden ''nasiplenen'' arkadaşlarımız olmuştur...

Hiç yorum yok: