22 Ekim 2008 Çarşamba

Bir Çuval İnciri Berbat Etmek...



Bu manşet bugünkü Fanatik Gazetesi'nin manşeti. Hep yaratıcı başlıklar atar, tebessüm ettirilerdi bize. Fakat bu hiç yakışık almadı. Gerçekten de ayıp etmişler. Herşeyden önce fotoğraftaki bayana(!) ayıp etmişler. Acaba izin aldılar mı o bayandan bu fotoğrafı günlük tirajı 300 binin üstünde olan gazetelerine basmadan önce?

Mağlubiyetler olur, ağır mağlubiyetlerde yaşar takımlar, bunlar futbolun gerçekleri ama bu mağlubiyetleri olgunlukla hazmedebilmek büyük bir erdemdir. Hemen her gün okuduğum Fanatik Gazetesi bu manşetle sınıfta kaldı maalesef, özür dilemeleri gerekecek. Hem bayandan hem Luis Aragones'ten, hem Fenerbahçe Spor Kulubü'nden hem de tüm okuyucularından...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten bende anlam veremedim görünce şaşırdım sabah gazeteyi aldığımda.bundan öncede avrupa şampiyonasında hırvatistanla oynayacağımız gün bunlara bi çakmak lazım şeklinde bi manşet atmıştı hırvatistanla oynayıp kaybettiğimiz maçları işaret edip bi çakmak resmi koyarak.ama ne anlatmak istediklerini anlamıştık.hoş değil böyle gazete manşetleri ve tepkilerde olacaktır bence...

Unknown dedi ki...

Bir çuval inciri berbat emkek, doğru dürüst bi iş yaparken, küçük bir hatayla herşeyi berbat etmek demektir sayın admin, oysa fanatik gazetesinin yıllardır doğru dürüst bir iş yaptığına rastlamadım ben. 90'lı yıllarda G.saray'ın Polonya'nın Katowice takımını 2-1 yenip turu geçmesinin ardından, sahaya yabancı madde atıldığını iddia edip UEFA'ya şikayete gidecek duyumu alınan Katowice yöneticileri için ''gidin gidin, ananızın damına kadar yolunuz var'' başlığını atmış efsane gazete Fotosporun uzantısıdır bu gazete tarz ve uslüp olarak. Söz konusu gazete, Beşiktaş'ın Trabzon'u 7-1 yendiği bir maçtan sonra, güya maç içinde Beşiktaş'lı Oktay'a sürekli sert fauller yapan Trabzon'lu Hamdi için dev puntolarla ''utanmaz kel Hamdi'' başlığını atarak gülmekten felç olmama sebep olmuştu. Hey gidi fotospor, hey gidi Ersan Çelik...

Faruk dedi ki...

Fanatik Gazetesi sürekli takip ettiğim bana göre kaliteli bir spor gazetesidir. Fotospor'un uzantısı olduğunu bilmiyordum ama kişileri ya da kurumları geçmişleriyle yargılamak ne kadar doğrudur bilmiyorum. Bir hata yaptılar ve bana göre Omanim'in bahsettiği başlığı da tenzih ederek gerçekten de ''bir çuval inciri berbat ettiler''...

Adsız dedi ki...

Çook ayıp etmişler ben bir trabzonsporlu olarak fenerbahçenin bu yenilgisinden sonra bir Türk olarak en az fenerli arkadaslarım kadar üzüntü duydum tabiki bu kabul edilicek bişey değil ama fanatik gazetesini her gün okurum ve haberlerine güvenirim bu yaptıkları son manşet onlara yakışmamış hem bayan sporseveri zorda bırakmışlar hemde fenerbahce spor külübüne hakaret etmişler bu fotografta yarın direk olaraka özür dilemeliler gerçi ne kadar etkili olur bilinmezzz....