31 Ekim 2008 Cuma

Hoşgeldin Bebek...

28 Ekim 2008 Salı günü Kadıköy Koşuyolu'nda bulunan Medipol Hastanesi'nde dünyaya geldi Eren, Berçem - Hakan Demirel çiftinin ilk gözağrıları olarak. Sevgili blog okuyucum ve bunun da ötesinde ''değer verdiğimiz abimiz'' Hakan Demirel'i ve sevgili eşi Berçem Demirel'i canı gönülden kutluyorum. Mutluluklarını pekiştirdikleri Eren kardeşiminde ilerde ailesine hayırlı bir evlat olmasını temenni ediyorum.

Fenerbahçeli olacağı çok aşikar Eren'in ancak olurda Galatasaray sevgisi bir şekilde içine işlerse, ilerde ''çok neşeli ve spektaküler'' günlerin bizi beklediğine eminim, tekrar tebrik ediyorum Berçem ve Hakan Demirel çiftini, allah mutluluğunuzu daim etsin...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ah canım benim trabzonun şampiyonluklarıyla büyüyecek.bebeğimiz 15 yaşına gelince belkide 10 tane trabzon şampiyonluğu yaşamış olacak.bende 42 yaşında 10 şampiyonluk yaşamış olacağım.hakan abi bile bu kadar şampiyonluk görmemiştir:))

Unknown dedi ki...

Sevgili admin,
Bu güzel süpriz bizi çok mutlu etti. Mutluluğumuzu paylaştığın için sana çok teşekkür ederim. İnsan baba olunca yaşamda biraz boyut değiştiriyor. Sert eleştirisel tutumum bu aralar biraz yumuşuyabilir :)) Pirimiz diğer adminin deyimiyle lahit (light) olabilir yani :) tekrar teşekkürler.
Sevgili omanim kardeşime de küçük bir atasözüyle cevap vermek istiyorum; ''aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış''
Herkese sevgiler...