28 Eylül 2008 Pazar

Skor Tahmin Oyunu Beşinci Hafta Sonuçları

BU HAFTA PUANLAR:

FARUK: 22

MURAT: 16

YAVUSS: 14

OMANİM: 7

BALTHAZAR: 6

TOLGA: 3

HAKAN: 2

GENEL PUAN DURUMU:

FARUK: 34

TOLGA: 23

MURAT: 22

BALTHAZAR: 19

HAKAN: 19

YAVUSS: 19

OMANİM: 13


NOTLAR: Tekno Market ekibini bu haftaki puanlarından dolayı tebrik ediyorum. Hakikaten muazzam bir tahmin ekibi var orda. Özellikle Hakan Abi'yi İddaa'cıların mutlaka değerlendirmesi gerektiğini düşünüyor aynı zamanda müthiş Milan Baros tahminiyle aldığı 2 puan için tebrik ediyorum kendisini. Nice mükemmel tahminlere Hakan Abi :)

Arkadaşlar lütfen verilen puanları bir kez de siz kontrol edin. İki kez kontrol ettim ama yine de insanlık hali ne olur ne olmaz. Bir de ricam var, lütfen tahminlerimizi cumaya kadar yapalım. Cuma maçı başlayana kadar tahminler bitmiş olsun, bu tarihten sonra gelecek tahminleri dikkate almayacağımı üzülerek belirtmek istiyorum. Ayrıca tahmin değiştirildiği zaman bir gol bile olsa değişiklik lütfen diğer tahminlerinizi de tekrardan ekleyin çünkü yorum yorum arayıp bulmak zorunda kalıyorum tahminlerinizi. Hatayı en aza indirgemem adına sizlerden ricalarım bunlar olacak...

5. hafta tahminleri için tıklayın
4. hafta sonuçları için tıklayın


11 yorum:

Unknown dedi ki...

baros (2) demişim, adam gibi hesap yap, istanbul basını gibi yalan haber yazma!

Faruk dedi ki...

gerekli düzeltmeyi yaptım sevgili demirel uslubunuz bana istanbul basınını hatırlatsa da uyarınız için teşekkür ediyorum...

Adsız dedi ki...

yalnız sağolsun fenerbahçe sayesinde hiçbi yorumumuz doğru çıkmıcak galiba tam komedi oldu bunlar ya beşiktaş son beraberliğe rağmen iyi gidiyo galatasaray faulle ofsaytle falan idare ediyo fenerbahçe içinde eski klasiklerden ne olacak bu fenerbahçenin hali cümlesi yeniden geri döndü:)))

Unknown dedi ki...

Sevgili omanim, trabzon en son şampiyon olduğu zaman dünya üzerinde nefes alıp verme mesaisine başlamışmıydın acaba? Abinin emekleme döneminde olduğunu düşünürsek sanırım bu biraz düşük bir ihtimal. Ben ne olacak bu trabzonun hali bandını ilkokuldan beri çeyrek asırdır dinliyorum. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

haklısınız da bu sorunun trabzon için sorulması ne kadar normalse fenerbahçe için o kadar anormal bu kadar kurumsallaşmış yıldız futbolcuları kadrosuna katmış dünya takımıyız demeye başlamış trabzonun bi kaç katı taraftar potansiyeline sahip ürün satışlarında bi kaç katı ciro çeken kombine satışlarınıda bi kaç katı yapan bi fenerbahçenin trabzonla arasında dağlar oluşmuşken tekrar bu duruma düşmesi çok anormal bi durum ayrıca trabzonun iki şampiyonluğunda(1980-81 83-84) nefes alıp veriyodum:))

Unknown dedi ki...

Sevgili Fatihçim, 83-84 sezonunda şampiyonluk sayılarımız neredeyse eşit, klüp gelirleri ise kafa kafaya idi. Bize gökten zembille inmedi o yıldız futbolcular, stadlar, tesisler. Bugün şampiyonluk sayıları 17'ye 6 'dır ve siz bu uçurumun nasıl oluştuğunu kendi aranızda sorgulayın istersen. Herkes ektiğini biçer bu dünyada. Biz bu sene kötüyüz ama emin ol ki seneye, gene olmadı bi sonraki sene gene şampiyonuz. Ama siz bu sezona iyi başladınız diye daha 5. haftadan çok havalandınız ve şampiyonluk havasına girdiniz bakıyorum. Allah muhafaza ters bi durum olursa çok üzülürsünüz bak sonra. 83- 84 ü hatırlamazsın ama 95-96 ve aykut kocaman dersem hafızalarında çok anı canlanır kanımca. Aman dikkat :)

Adsız dedi ki...

değerli hakan abicim o aradaki fark bu içinde yaşadığımız sistemde oluşmak zorundaydı(kapitalizm-paranın gücü) işin içine para girdikçe aradaki farkta tabiki açılacaktır tabiki önümüzdeki yıllarda fenerbahçe trabzona nazaran çok daha fazla şampiyonluklar kazanacaktır.nasılki fenerbahçe türkiye de parasıyla özellikle anadolu takımlarını eziyosa avrupanın büyükleride parasıyla orada fenerbahçeyi eziyor.nasılki konyaspor türkiyede şampiyon olamıyosa bizim istanbul büyüklerininde şampiyonlar ligi şampiyonu olma şansı yok.çünki kapitalizm-paranın gücü sistemi böyle.abi yalnız sen onu bunu bırakta ne olacak bu fenerin hali:)) aynı zamanda 83-84 te ligin bitmesine bi kaç maç kala fenerbahçeden aldığımız osmanın attığı golle beraberlik bize yetmesine rağmen kadıköyden şampiyonluğu alışımızıda sen hatırlarsın sanırım:)

Unknown dedi ki...

Cimboma yapılan hakem kıyaklarına değindiğin için seni tebrik ediyorum, gözlerinden öpüyorum...

Adsız dedi ki...

abi ben tarafsız medyayım bu tür konularda fenerbahçeye de galatasarayada beşiktaşada eşit mesafedeyim kime yapıldıysa söylerim.teşekkür ederim:))

Adsız dedi ki...

Ya bu fenerin hali ne olcak yaaa 6 macta maglubıyettt bıde kalkıp bu yazdığıma cvp verırlerse vayyy hallerine bunların yaaa=)))

Adsız dedi ki...

Bırakın bu dostluk ayaklarını ya ne demiş atalarımız AYI DAN POST İSTANBUL TAKIMINDAN DOST OLMAZZ'ne cabuk unuttunuz 2 sene ust uste sampıyonlugumuzu elımızden aldılarr...Anti İstanbul Her Zaman.....