14 Ağustos 2008 Perşembe

2-0'dan 2-2...

Dün akşam maçları izleyemediğim için sadece özet görüntülerden yola çıkarak birkaç şey söylemek istiyorum:

Partizan Belgrad - Fenerbahçe: Partizan Belgrad'ı tanıtan postta yazmıştım. Fenerbahçe'nin bir anda sürklase olma ihtimali vardı, bu ilk 15 dakikada gerçekleşmiş hatta Partizan 3-0'ı yakalayabilecek pozisyonlarda bulmuş. Her ne olursa olsun bir deplasman maçına tek ön libero ile çıkılmaz. Hem de ön liberon Selçuk Şahin ise. Alex de Souza bu şekilde oy-na-maz. Luis'i uyarması gerek birilerinin artık, bakın tekrar söylüyorum, Fenerbahçe Alex'in tamamen pasifize olduğu, Semih Şentürk'ün ''Alex gibi'' oynadığı maçlarda ciddi sıkıntılar yaşar. Dün akşam maçı izleyemediğim için Partizan Belgrad'ın gücü hakkında bir fikrim yok ama ne kadar güçlü olabilirler geçen senenin çeyrek finalisti karşısında. Sonuca bakarsak iyi, bir sorun yok, Fenerbahçe maçı 2-0 kaybetmiş olsaydı bile İstanbul'da 5-0'la geçerdi rakibini. Neyse, ligin başlamasına bir iki gün kala yazacağım bir yazı daha, o zaman daha detaylı paylaşmaya çalışırım konuyu. Fenerbahçe'nin turu hayırlı uğurlu olsun ancak skor beni tatmin etmedi, belirtmek lazım...

Galatasaray - Steaua Bükreş: 2-0'dan 2-2'yi yakalayan iki temsilcimizden diğeri de Galatasaray. Öncelikle maç öncesi verdiğim muhtemel onbirin sahadaki ile alakası olmayışının bir suçlusu bensem diğeri de Michael Skibbe'dir. Nasıl bir performans gösterdi bilmiyorum ama Hasan Şaş'ın bu takımın ilk onbirinde oynaması garip geldi bana, sakatı çok demek ki Skibbe'nin. Galatasaray'da Fenerbahçe gibi maçın başında iki farklı geriye düşüp sonra skoru eşitledi. Shabani Nonda sağlam olduğu sürece Galatasaray gol sorunu yaşamaz. Rövanşta ne olur? Yanıt vermek çok zor ama Galatasaray arada 2 resmi maç daha oynayacak, sakatları iyileşecek, daha hazır çıkacağı kesin rövanşa. Galatasaray gol yemez demiştim ama benim muhtemel onbirin kaleci dahil defans beşlisinden dördü sahaya çıkmadı. Şansı %49'a düştü şimdi sarı-kırmızılıların, Bükreş zor bir deplasmandır. Umarım Galatasaray'da turu geçer, geçen sezonki gibi yine iki takımla temsil ediliriz Dünya'nın en prestijli kulüplerarası futbol turnuvasında...

Hiç yorum yok: