15 Ağustos 2008 Cuma

Oya & Bora

Nereden geldi aklıma bilmiyorum ama Oya & Bora vardı ben küçükken. Oya Küçümen'di yanılmıyorsam kadın olanın ismi. Süper Baba dizisinin ''Bana bir masal anlat baba'' diye başlayan şarkısını söylüyordu. Süper Baba dizisinin süper şarkısıydı ama asıl önemli olan ismini hatırlayamadığım bir albümlerinin, ismini hatırlayamadığım çıkış parçasının nakarat kısmı:

Kalk gidelim de saraylı,
Bak dikiz aynam kalaylı,
Gel bi gel bi gel koynuma,
Fincanı kendinden yaylı...

Bu derin anlamlar ifade eden nakaratın, bir gün gerçekten ne ifade ettiğini Oya ya da Bora'nın ağzından dinlemeyi çok isterdim...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok sevKili ve de saygılı dostum,
nostalji yapmışsın:) ama bana bir masal anlat babayı yaılmıyorsam yeni türkü söylüyor.hatta bende cd'si var (zenginiz yani cd alacak paramız var alla şükür:) dizide oya söylüyor ama doğru. neyse bu arada bunların bir de çingeneler zamanının müziğini cover etmişlerdi 'al aşkım beni yanına' die..neyse uzatmiiim:) bolğun hayırlı olsun..inşaat mühendisimisin olm sen blok filan dikiyon

Faruk dedi ki...

Tamamen Süper Baba dizisinin müziğinden bahsettim postta. Yeni Türkü'nün söylediği doğrudur, itiraz etmem. İyi dileğin için teşekkür ederim ama keşke kimliğini açıklasaydın...

Murat YILMAZ dedi ki...

hiç haz etmem bu ikiliden, aptal aptal şarkıları vardır. Türk popüler müziğinin bu geldiği saçma noktada onların da payı vardır.

Melih Kazdağ dedi ki...

Hirundo Eşim olur.

Faruk dedi ki...

ehehe saygılar yenge:)