8 Ağustos 2008 Cuma

Gol Sevinci...


Gol atmak futbolda yaşanabilecek en güzel duyguların başında geliyor. Golden sonra fanatik taraftarlar kimi zaman koltukları kırar, kimi zaman izdihama yol açar. Bir Galatasaray - Fenerbahçe maçında ben Fenerbahçe tribünündeyken Samuel Johnson golü atınca hemen önümdeki benden takriben 4-5 yaşlarında küçük bir delikanlı boynuma sarılmış, gözyaşları içinde sevincini kutluyordu. Ben boğulma tehlikesi yüzünden cebelleştikçe O sevincini kutlamak için daha bir coşkuyla sarılıyordu. Böyle enteresan birşey gol sevinci. Sahada kimi futbolcuların yaşadıkları gol sevinçleri de enteresan oluyor. Obafemi Martins ve çiçeği burnuda Kayserisporlu Julius Aghahowa saniyede 89 takla atarak(!) sevinçlerini kutlarken, Raul sürekli alyansını öperek kutlar. Mesela Wayne Rooney dizlerinin üstünde kaymaya bayılır. Bizim Nihat Kahveci bir ara yere uzanıp parmağını sallıyorken sonrasında İspanya'ya gidip Raul'u görünce alyans öpenler kervanına katıldı. Kervan diyorum çünkü Serkan Aykut'ta gollerden sonra alyans öpenlerden. Bu liste uzar gider de benim aklıma milliyet.com.tr ''ilginç gol sevinçleri'' diye yayınlayınca geldi. Linki veriyorum aşağıya, kaynakta gösterdim milliyet.com.tr diye, sonradan mahkemelik olmayalım...


Hiç yorum yok: