13 Ağustos 2008 Çarşamba

Galatasaray - Steaua Bucharest

Bu akşam Galatasaray Şampiyonlar Ligi'nde yeniden boy gösterebilmek için Romanya'nın en güçlü temsilcisi Steaua Bükreş ile saat 21.15'te karşı karşıya gelecek. Fransa Futbol Federasyonu'ndan Laurent Duhamel'in yöneteceği karşılaşma D-Smart 41.kanaldan canlı yayınlanacak. Galatasaray'ın benim tahminime göre maça çıkacağı kadro ise:

Morgan de Santchis
Fernando Meira
Servet Çetin
Sabri Sarıoğlu
Hakan Balta
Barış Özbek
Mehmet Topal
Arda Turan
Harry Kewell
Cassio Lincoln Soarez
Shabani Nonda

şeklinde. Daha önceki postların birinde Steaua Bükreş'in bana göre favori olduğunu hafiften çaktırmıştım. Bu akşam Lincoln, Kewell ve Arda'nın ne vereceği çok önemli olacak. Ben Galatasaray savunmasının bu akşam gol yemeyeceğini düşünüyorum. Shabani Nonda ise yakaladığını çakan bir futbolcu görüntüsünde, Monaco'da Roma'da oynamış kariyerli bir futbolcu. Nonda değil de arkasındakiler Galatasaray'ın kaderini belirleyecek...



Hiç yorum yok: