7 Ağustos 2008 Perşembe

Semih Şentürk

1999 yılında altyapıda adım attığı Fenerbahçe Kulübü'nde geçen 9 yılın ardından en ''parlak'' oyuncu durumunda. Geçen sezon ilk kez bu kadar fazla şans bulduğu sezonu gol kralı olarak kapattı. Yaz sezonunda EURO 2008'e de ''nöbetçi'' olarak başladı ama Türkiye'nin en skorer oyuncusu olmuştu turnuva sonunda. Hiçbir şey olmamış gibi devam etti. MTK Budapeşte'ye Ümit Özat'ın tabiriyle ''MTK'' da 4 gol birden attı. Hem de her yeriyle! Sol ayak, sağ ayak, kafa, altıpas, ceza alanı içi, ceza alanı dışı, şandel... Bir forvetin nasıl gol atması gerekiyorsa hepsini tek maça sığdırdı bu adam. Her sabah kalktığında biraz daha gelişiyor sanki. İkinci golü değme ''10 numaralara'' taş çıkartacak cinstendi. Emre'ye penaltıyı attırdı, ilk kutlayan O oldu. Bir forvette aranan tüm özelliklere sahip.

Çok iyi hatırlıyorum, Christoph Daum'a gidip ''beni bırakın futbol oynayayım'' diye yalvardığını. Daum bırakmadı O'nu. Marco'yu gözden çıkardı ama O'nu çıkarmadı. Zico şans verdi, O ne olduğunu, kim olduğunu gösterdi. Bilhassa bu maçtan sonra ''feriştah'' gelse artık kesemez O'nu takımdan. Internette araştırdım. ''Hakan Şükür atmadıysa eğer 4 tane bu adam bir rekorun sahibi oldu kesin'' dedim ama Fethi Heper Eskişehirspor'dayken atmış. Şimdi Avrupa Kupalarında bir maçta en fazla gol atan futbolcu rekoruna ortak oldu. Bakın iddia ediyorum, ilk onbir çıkacağı 2010 elemelerindeki Milli Takım maçlarında, Zeki Rıza Sporel, Hakan Şükür ve Oktay Derelioğlu'nun ortak olduğu rekoru kırabilecek çapta.(İspanya maçları hariç)

Semih Şentürk henüz 25 yaşında. Atletico Madrid çok ısrarcı olmuştu O'nun için sezon başında ama O yine sarı-lacivert bir imza attı kontrat kağıdına. Ben hala limitlerini kestiremiyorum. Semih Şentürk bundan sonra ne yapar? İzleyip göreceğiz...

1 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

Aslan Hocam.Nası da koymuş bi maçta 4 gol.

Not: Fethi Heper Anadolu Üni.den İş Hukuku hocamdır da.