12 Ağustos 2008 Salı

Murat Murathanoğlu ve İsmet Badem

Bloğu takip eden herkes biliyordur artık Her salı Murat Murathanoğlu ve İsmet Badem'in Radyospor'da sunduğu Asist Programı'nın müptelası olduğumu.

Bu haftaki yayında konu yine döndü dolaştı ve Murat Murathanoğlu'nun diksiyonuna geldi. İlk önce Murat Murathanoğlu bir gerçeği itiraf edip ''Her zaman bir dizide Amerika'dan Türkiye'ye gelmiş birini oynamayı isterdim'' diye. İsmet Badem orta gelince kafayla topu indirmekte vakit geçirmedi: ''Sit-com olsa harika olurdu!'' Golü atmak ise Murat Abi'ye nasip oldu: ''Hakikaten ya, o zaman nefis olurdu. Zaten tipte komik!!!''

Murat Murathanoğlu'nun diksiyonuyla ilgili bir bomba da dinleyici ''sms''inde patladı: ''Abi sen eskiden maç anlatırken Rüçhan Tamsöz derdin, ben Richard Thompson anlardım''. Murat ve İsmet Abiler yayında koparken ben de arabayı kenara çekip gülmekten ölmemek için derin nefes almaya çalışıyordum...

Bu iki adam Türk Basketbolu'nun iki dev pivotudur, onlarsız basketbol sevgisi yayılmaz herhalde bu topraklara...

Hiç yorum yok: