27 Ağustos 2008 Çarşamba

Hayatımız Komedi!

Olimpiyatlar sona erdi ermesine ama spekülasyonlar tam gaz devam ediyor. Ülke olarak bayılırız spekülasyona zaten. Gündem yoğun olmasa ne haberler duyacağız ama, lig başladı, Şampiyonlar Ligi, Milli Takım falan futbol ülkesi olan yurdumuzu Olimpiyat spekülasyonlarından birazcık arındırdı!

Anlatacağım olay spor magazin sınıfından ama olsun. Pekin'den dönüşte Türk kafilesini götüren uçakta iki gümüş madalyalı sporcumuz Elvan Abeylegesse ''Business Class''ta 1A numaralı koltukta seyahat ederken, diğer sporcular, federasyon temsilcileri ve başkanları olmak üzere ''Ekonomi Sınıfı''nda Türkiye'ye geldi. Elvan ile birlikte Gençlik ve Spor Genel Müdürü Mehmet Atalay'da ''business'' uçtu. Ben Mehmet Atalay'ın yerinde olsam bu sonuçlarla Türkiye'ye bile dönemezdim ama zaten ''utanmazların'' ağırlıkta yaşadığı bir ülke de bulunduğumuz için, üstünde bile durulmaz. Bir de giderken ''en az 7 altın madalya alacağımızı tahmin ediyorum'' demişti, Radyospor'da. Ben de sevinmiştim saf gibi inanıp.

milliyet.com.tr'ye göre altın madalyalı sporcumuz Ramazan İbrayhanov ise bu durum karşısında yolculuk sürecince son derece üzgün görünmüş. Ben madalya sıralamasına göre bir oturma listesi yaptım ve yayınlıyorum:

Kaptan Pilot: Ramazan İbrayhanov
Yardımcı Kaptan: Elvan Abeylegesse
Kabin Amiri: Sibel Özkan
Baş Hostes: Azize Tanrıkulu
Business Class Ön sıralar: Nazmi Avluca, Yakup Kılıç
Business Class Arka Sıralar: (disiplinsiz davranışları nedeniyle) Servet Tazegül
Ekonomi Sınıfı Ön sıralar: Cahit Süme ve Ulaş Furkan Memiş (Trabzonspor havlusunu Pekin'de dalgalandıranlar)
Ekonomi Sınıfı Arka sıralar: Bahri Tanrıkulu, Taner Sağır, Nurcan Taylan
Uçağa Alınmaması Gerekenler: Mehmet Atalay

Olimpiyatlara gidip herhangi bir skandala ya da doping gibi olaylara karışmadan dönmekte ülkemiz için başarıdır. Madalya falan istemiyorum, olaysız gidin gelin yeter. Hatta hiç gitmeseniz keşke...

Hiç yorum yok: