29 Ağustos 2008 Cuma

2. Hafta Tahminleri

Bilmiyorum rağbet görecek mi ama liseden beridir yaptığım birşeyi şimdi internet vasıtasıyla dostlarımla paylaşmak istiyorum. 4 büyüklerin o hafta oynayacaği maçların tahminleri. Bir nevi fantezi futbol ancak son derece basit kuralları var. Kendi tahminimi bu posta yazdıktan sonra yorum kısmına tahminlerini isteyeceğim arkadaşların. Maç skorunu bilen arkadaş 5 puan kazanırken, gol tahminini doğru yapan arkadaşlar her doğru tahmin için 1 puan kazanacak ve ben her hafta postlarla kendi aramızdaki puan durumunu yayınlayacağım. Sezon sonu şampiyonumuz için bir ödül bile düşünebiliriz.

Benim tahminlerim:

ANKARAGÜCÜ - TRABZONSPOR:0-2 (Gökhan Ünal, Umut Bulut)

FENERBAHÇE - İSTANBUL B.ŞEHİR BEL.:3-1 (Güiza, Semih(2) / İbrahim Akın)

KAYSERİSPOR - GALATASARAY:0-0

BEŞİKTAŞ - KONYASPOR:3-0 (Delgado, Bobo, Cisse)

4 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

Ank:1(Iglesias)-TS:2 (Umut 2)

Fener:2(alex-semih)İBB:1 (Adriano)

Kayserispor:1(aghahowa) GS:1 Nonda

BJK:2(Holosko-Bobo)-Konya:1(Tehoue)

Tolga Şener dedi ki...

ANKARAGÜCÜ - TRABZONSPOR: 1 - 1 (Jaba, Umut)

FENERBAHÇE - İSTANBUL B.ŞEHİR: 4-0
(Guiza-2, Alex, Burak)

KAYSERİSPOR - GALATASARAY: 2-1
(Aghahowa,Mehmet Topuz, Kewell)

BEŞİKTAŞ - KONYASPOR: 3-2
(Bobo,Delgado,Holosko,Tehoue-2)

Melih Kazdağ dedi ki...

Ankaragücünün golünü değiştirmek istiyorum. Gökhan Emreciksin atacak. Dakka 25.. :)

Bunu da bi kenara yazın

Faruk dedi ki...

Boluspor'dan geçen sene devre arasında gelmişti. Çok iyi futbolcu, inşallah yıldız ışığı görmüşşündür..:)