26 Aralık 2008 Cuma

Anket Kapandı. İlk Yarının En İyi Takımı Fenerbahçe...

Bloğun anket sonuçları, takip edenlerin (bana göre) pek ''objektif'' davranmaması nedeniyle, genelde Fenerbahçe ağırlıklı çıkıyor. Tabi bunda bloğu takip eden dostlarımın Fenerbahçe ağırlıklı olmasının rolü büyük.

Benim bu konudaki favorim ne geçen sezonki muazzam başarısını tekrarlayıp ilk yarıyı en üstte bitiren Sivasspor ne de girdiği yeniden yapılanmanın altından yüzünün akıyla kalkıp liderle aynı puanla ikinci olan Trabzonspor. Ben kendi tercihimi bu sezon mütevazi ve yıldızsız diyebileceğimiz kadrosuyla Aykut Kocaman'ın takımı Ankaraspor lehine kullandım. Zirvenin sadece 4 puan uzağındalar ve lige iki mağlubiyet ile giriş yapmışlardı. Sonradan ayağa kalkıp toparlanmaları ve lige sıkı sıkıya tutunmaları ilk yarının en iyi takımı olmayı haketmeleri için yeterli bir sebep bana göre.

Anket oylamasında açık ara birinci olan Fenerbahçe ise lige yaptığı kötü başlangıca rağmen, gerçektende yürüye yürüye zirveye geldi ve farkı 2 puana indirmeyi başardı. Özellikle Deivid'in sakatlığını atlatmasından sonra ciddi bir yükselişe geçen Fenerbahçe'ye ikinci yarıda Semih Şentürk'ün de katılımıyla şampiyonluk iddialarını sürdürmelerini bekliyorum. Bu ankette yalnızca 1 oy alan Beşiktaş ise anket okuyucularının birleştiği tek takım olmuş. Gerçekten de Beşiktaş'ın bu sezonki performansını başarılı bulmak (en azından Ertuğrul Sağlam'dan sonra) bir hayli zor. Anket'in istatistiksel sonuçları ise şu şekilde gerçekleşti:

Fenerbahçe: 11 oy
Ankaraspor: 3 oy
Trabzonspor: 3 oy
Galatasaray: 2 oy
Sivasspor: 2 oy
Beşiktaş: 1 oy

Devre arası boyunca ilk yarıyı ''sorgulayan'' anketler yapmaya devam edeceğim...

Hiç yorum yok: