29 Aralık 2008 Pazartesi

Şok!

Hepimiz Alex de Souza ve Fenerbahçe arasında bir kontrat sorunu olmadığını ve imzanın yakın zamanda atılacağını düşünüyorduk ancak Kaptan Alex de Souza'nın resmi internet sitesi olan www.alex10.com.br/tr2 'de yaptığı açıklama kafaları bir hayli karıştırdı, aşağıda tam metin olarak kopyaladığım sözler çıkacak bir yangının habercisi mi olacak? Bekleyip göreceğiz ancak hiç kuşkusuz medyaya müthiş bir malzeme çıktı yine...

“Kendi geleceğimi düşünmeye başladım. Şu ana kadar dört teklif aldım. Hepsi kaliteli takımlar ve benim futbolumdan istifade etmek isteyen ekipler, bu yönüyle çok sevindim. Diğer taraftan, Fenerbahçe’nin durumunu anlamıyorum. Dört yıldır bu kulübün futbolcusuyum ve sadece dört defa sakatlandım ve hiçbiri de ciddi sakatlıklar değildi...”

“Herkese saygı duyuyorum ve herkesin de bana saygı duyduğuna inanıyorum. Ancak şu ana kadar kulüple yaptığımız görüşmeler sonrasında bende bazı şüpheler uyandı ve bundan dolayı rahatsız oldum. Hele bir de bunca zaman Fenerbahçe forması giymiş ve kulüp için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışmış olmama rağmen hala bu şüpheleri gideremedim. Tabii ki de benim ilk tercihim Fenerbahçe’dir. Ama diğer tekliflerin de varlığı ortadayken en fazla verimli olabileceğim ve değerimin bilineceği yerde oynamayı da düşünmek zorundayım. 2009’dan benim istediğim işte budur.”

Hiç yorum yok: