29 Aralık 2008 Pazartesi

Gökhan Emreciksin'in Çenesi Hakkında...

Daha önce blogta yazmıştım kendi fikrimce, Gökhan Emreciksin'in Fenerbahçe'ye ne katıp ne katmayacağını ancak Gökhan daha imzayı atmadan formayı sırtına geçirip, birkaç iddialı kelam da edince Aziz Yıldırım'ın hışmına uğrayıp, İstanbul'dan hiçbir yöneticiyle görüşemeden ayrılmak zorunda kalmıştı.

Şunu söylemek lazım, imza atmadan formayı sırtına geçiren birçok oyuncu gördük şimdiye kadar. En yakın örneği Emre Belözoğlu'dur, Emre daha imzayı atmadan Fenerbahçe formasını sırtına geçirmiş ancak başkandan herhangi bir ''ayar'' almamıştı. Gökhan henüz futbol hayatının başlarında ve şans yüzüne Fenerbahçe formasıyla güldü. İmzadan önce yapılan hareketler tabi ki yanlış ama ülkemizde sık sık görüyoruz bu tip davranışları ve Gökhan'a kızmamak gerek bence ama Gökhan yine rahat durmadı ve dün akşam ''Futbolig'' adlı spor programına katılarak yine açıklamalarda bulundu. Arkadaşlarının kendisini Cristiano Ronaldo'ya benzettiğinden, Fenerbahçe'ye oturmaya gitmediğinden, Başkan'ın kendisine attığı fırçadan bahsetti. Dilini tutamadı yine, en ilginci de ''Henüz imzayı attım mı? Hayır atmadım, bilmiyorum bonserviste sorun var ya da kiralıklarda sorun var ama bu iş mutlaka olacak!'' demeci. İnsan ''Ne kadar da meraklıymışsın'' demeden geçemiyor. Ben şimdi en çok Aziz Yıldırım'ın tepkisini merak ediyorum. İlk intiba çok önemlidir her platformda. Gökhan Emreciksin'in galiba biraz fazla konuşan bir futbolcu, umarım konuştuğu için transferi gerçekleşmeyen ilk futbolcu olmaz Fenerbahçe tarihinde!..

Hiç yorum yok: