21 Aralık 2008 Pazar

Skor Tahmin Oyunu 16. Hafta Sonuçları

BU HAFTA PUANLAR:

MURAT YILMAZ: 15

HAKAN DEMİREL: 15

TOLGA ŞENER: 8

BALTHAZAR: 5

FARUK TURUTOĞLU: 5

YAVUSS: 0 (Tahmin yapmadı)

GENEL PUAN DURUMU:

TOLGA ŞENER: 153

BALTHAZAR: 147

HAKAN DEMİREL: 144

MURAT YILMAZ: 130

YAVUSS: 101

FARUK TURUTOĞLU: 77

İLK YARININ SONUNDA:

Skor tahmin oyunu bloğun en eğlenceli yanı olarak ilk yarının sonuna geldi. Omanim oyundan ayrılınca yarışın dibinde tek başıma kaldım ve pozisyonumdan kurtulabilecek gibi de gözükmüyorum. Daha oyunun ilk yarısında formayı alacak kişinin belirlenmesini istemezdim ancak maalesef bunu yapan kişi ben oldum. Formayı alacak kişi %90 belli olduğuna göre oyunun ikinci yarısında formanın sahibinin kim olacağını daha büyük bir merak konusu olacak gibi duruyor. Bu yarışın içinde de oyunu uzun süredir lider götüren Tolga Şener'in yanında her an pusuda bekleyen Balthazar ve son haftalarda büyük çıkış yakalayan Hakan Demirel ve Murat Yılmaz var. Bu hafta tahmin yapamayan Yavuss ise ikinci yarıda çıkış yakalayabilirse bu yarışa ortak olabilir. Unutmadan Sayın Admin'in bir ricası vardı iki hafta önce, bir kere de ismimi en üstte göreyim diye, normalde eşit puanda alfabetik sırayı baz alıyorum ancak bu kez Admin'i kırmayarak ayrıca Sevgili Demirel'in de saygı göstereceğini düşünerek Murat Yılmaz ismini en üstte yazıp üstadın isteğini gerçekleştirmiş oldum. İkici yarının başlamasıyla birlikte yeniden beraber olmak üzere Skor Tahmin Oyunu şimdilik kepenklerini indirdi. İkinci yarıda kaldığımız yerden devam edeceğiz...

15. hafta sonuçları için tıklayın
16. hafta tahminleri için tıklayın

1 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Nihayet bu hafta liderlik gördüm. Trabzon maçına 2-1 yazıp son anda değiştirmesem zirveye daha da yaklaşacaktım. Neyse devre arası iyi bir kampla ikinci yarı bomba gibi olacağım, korkun benden...