26 Eylül 2008 Cuma

Aziz Yıldırım vs Genç Fenerbahçeliler

''Tek kimlik Fenerbahçelilik'' sloganıyla Aziz Yıldırım ve GFB arasındaki sürtüşme su yüzüne çıkmıştı bir süre önce. Aziz Yıldırım Fenerbahçe tribünlerindeki bu oluşumu engellemeye çalışırken GFB grubu ise direnişi sürdürmeye devam ediyor.

Kulüplerimizin tribünlerinde bir çok taraftar grubu yer alıyor. Bunların en popüleri hiç kuşkusuz Alen Markayan idaresindeki Çarşı grubu. Galatasaray'da UlrtAslan öne çıkarken, Trabzonspor'da Piranhalar, Lazkopatlar gibi gruplar tribün desteğinin öncüsü oluyor. Bursaspor'un meşhur Teksas'ı ile Ankaragücü'nün Çin Çin Mahallesi'de adını duyuran taraftar gruplarından. GFB Fenerbahçe'deki taraftar gruplarının içinde en popüler olanı. Kill For You halen tribünlerde hüküm sürüyor mu bilmiyorum ama GFB'nin popülaritesi arttıkça hiç kuşkusuz bundan en çok rahatsızlık duyan isim Aziz Yıldırım oluyor. Hiç kuşkusuz dediğime bakmayın, neden rahatsız olduğunu açıkçası bilmiyorum. FB TV'de katıldığı bir nevi '' İcraatın İçinden'' programında bu oluşumun zararlarından bahsetti ancak konuşmalarından tam olarak bir anlam çıkartamadım. Benim asıl derdim Sivas deplasmanına giden Fenerbahçe kafilesini havaalanında karşılayan ve GFB olduklarını iddia eden bir grup gencin Aziz Yıldırım aleyhine slogan atmaları. Bir kere bu gençler ''Fenerbahçeli'' olsa Fenerbahçe'nin bu zor günlerinde özellikle de Aziz Yıldırım'ın olmadığı bir ortamda kritik bir maça çıkacak olan futbolcuların yanında slogan atıp pankart açmazlar. Bunlar Fenerbahçeli değil o zaman. Bunlar amiyane tabirle ''kan emici sülükler'' (en hafif bunu buldum). Açtıkları pankartlara bakar mısınız?

TEK KİMLİK AZİZ
BİZİ BİTİVEMEZSİN
PADİŞAHIM ÇOK YAŞA
KANDIRILMIŞ ANADOLU ÇOCUKLARI
AZİZ YILDIRIM ÇARPSA BİLE

Herşeyden önce ''Bizi bitivemezsin'' nasıl bir üslup. Kendi (sözde) tuttukları takımın başkanına (ki bana göre gerçek anlamda efsane başkan ünvanını Süleyman Seba ile birlikte hakeden iki başkandan biridir Aziz Yıldırım. Birazda Faruk Süren. O da yarı efsane başkan olsun.) rakip takım taraftarı ağzıyla nasıl pankart açarsın. Aziz Yıldırım haklıymış, ufak bir sürtüşmede hemen madalyonun öteki yüzü ortaya çıktı. Maalesef sadece Fenerbahçe'de değil tüm taraftar gruplarında bir rant peşinde koşma mevcut ama Aziz Yıldırım'a yapılan bana çok ayıp ve yakışıksız geldi. Tek kimliğin ne olduğunu bilmem ama Sivas Havaalanı'nda yapılanın çok terbiyesizce olduğunu biliyorum...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

timsah gözyaşları sanırım bunlar...

Faruk dedi ki...

umarım bunu benim için yazmadınız sayın demirel...

Unknown dedi ki...

biz bizi biliriz admin...