17 Eylül 2008 Çarşamba

Skor Tahmin Oyunu 4. Hafta Tahminleri.

TAHMİN EDİLECEK MAÇLAR:

DENİZLİSPOR - TRABZONSPOR

FENERBAHÇE - GENÇLERBİRLİĞİ

KOCAELİSPOR - GALATASARAY

BEŞİKTAŞ - GAZİANTEPSPOR

TAKIMLARDAKİ CEZALI OYUNCULAR:

Fenerbahçe: Volkan Demirel
Gaziantepspor: Deumi, Mehmet Yozgatlı

Benim tahminlerim:

Denizlispor - Trabzonspor: 0-3 (Gökhan Ünal, Gustavo Colman, Umut Bulut)
Fenerbahçe - Gençlerbirliği: 2-2 (Alex, Colin Kazım/Mustafa Pektemek,Mehmet Nas)
Kocaelispor - Galatasaray: 0-2 (Milan Baros, Harry Kewell)
Beşiktaş - Gaziantepspor: 1-1 (Bobo, Rogerio Tabata)

Not: Fenerbahçe'de Semih'in oynama şansı an itibariyle %50 olarak açıklandı. Edu'nun kesin olarak oynayamayacağı söylendi. Trabzonspor'da Yattara'nın durumu belirsizliğini koruyor. Dün antremana çıkmadı.

Ekstra not: Sakatlıklar hakkında herhangi bir gelişme olursa blog yorumcuları bu postun altına ekleyebilir, bizlerde tahminlerimizi gelişmeler doğrultusunda yapıp, sahaya çıkmayacak olan oyuncuya gol attırmaya çalışmamış oluruz.

Ultra Ekstra Not: Tahminleri ilk oynanacak maç başlamadan önce dilediğiniz zaman yapabilirsiniz. Bugün yaptığınız skor ya da gol tahmininizi değiştirebilirsiniz. Asıl tahmin en son yapılan tahmindir.

Son Not: Ben oyunu biraz abartıyor olabilir miyim?

Sezon sonunda aramızdan birinci olacak arkadaşa sonuncu olan arkadaş bir ödül alsa nasıl olur? Ödül ne olmalıdır? Postun altına önerilerinizi bekliyorum...

3. Hafta Sonuçları İçin tıklayın.
3. Hafta Tahminleri İçin tıklayın.

21 yorum:

Melih Kazdağ dedi ki...

1. olana tuttuğu takımın orjinal forması alınabilir..

Şimdiden paranızı hazırlayın arkasında 'Balthazar' yazan beşiktaş formasını istiyorum...

İstiyorum...İstiyorum...Arzu Ediyorum...

Unknown dedi ki...

denizli 4 -trabzon 1 (kratchovil, roberts(2), fatih
fb 3 -gençler 0 (alex,guiza,semih)
kocaeli 1 - g.saray 1 (serhat akın niyazi (koca statüsünden) , ümit karans
beşiktaş 2 - g.antep 1 (nobre,bobo, beto)

Faruk dedi ki...

ben varım balthazar'ın fikrine. benim olacak o forma ve muhtemelen Hakan Abi'den gelecek :)

TS Store'dan alda kulüp para kazansın sevgili Demirel...

Unknown dedi ki...

FENERİUMDAN ALACAĞIN FORMAYI SECCADE YAPTIRIRIM SANA AKILLI OL :))

Faruk dedi ki...

Bir anlık öfkenizle yaptığınız Denizlispor - Trabzonspor maçı tahmininizi düzeltmeyi unutmayın lütfen...

Tolga Şener dedi ki...

Denizlispor - Trabzonspor:1 - 1
(Darryl Roberts, Gökhan Ünal)

Fenerbahçe - Gençlerbirliği: 3 - 0
(Guiza,Kazım,Alex)

Kocaelispor - Galatasaray: 1 - 2
(Nonda,Arda, Nenad Jestrovic)

Beşiktaş - Gaziantepspor: 3 - 1
(Delgado,Bobo,Cisse,Beto)

Ödül konusu bana uyar sonuncu birinciye alır formasını efendi gibi...

Unknown dedi ki...

Çok haklısınız sayın admin, birinci maç hakkında yaptığım tahminde küçük bir revizyona gitmek istiyorum uygun görürseniz.
Revize tahmin:
denizli 5 trabzon 1 (ilave gol fatih, mesafe ceza sahası dışı)
Uyarınız için teşekkürler, iyi çalışmalar dilerim)

Unknown dedi ki...

trabzonun golüde gökhan ünaldan, onuda unutmuşum...

Faruk dedi ki...

beto'nun oynama ihtimali oldukça zayıf görünüyor...

Tolga Şener dedi ki...

Gaziantep'in golünü Murat Ceylan olarak değiştiriyorum...

Melih Kazdağ dedi ki...

Denizlispor:1-Trabzonspor:2 (Roberts-G.Ünal 2)

Fenerbahçe:3-Gençlerbirliği:1
Guiza 2-Kazım Kazım Kazım-M.Çakır

Kocaelispor:1-GS:2
Jestroviç-Baros-Nonda

Beşiktaş:2-G.Antep:0
Bobo-S.Özkan

Adsız dedi ki...

DENİZLİSPOR - TRABZONSPOR= 0-3(gökhan(2),ısaac)

FENERBAHÇE - GENÇLERBİRLİĞİ= 1-1(kazım,burhan)

KOCAELİSPOR - GALATASARAY= 2-1 (serhat,kemal-nonda)

BEŞİKTAŞ - GAZİANTEPSPOR= 1-1 (delgado-tabata)

Melih Kazdağ dedi ki...

Ben yeni puan sistemine göre yeni tahminlerde bulunuyorum.

Denizlispor:1-Trabzonspor:2
Roberts-G.Ünal-Selçuk(yula)

Fenerbahçe:3-Gençlerbirliği:1
Alex-Kazım-Guiza-M.Çakır

Kocaelispor:1-GS:2
Jestroviç-Kewel-Nonda

Beşiktaş:2-G.Antep:0
Nobre-Delgado

Adsız dedi ki...

Sayın admın fenerlı arkadaslar gene çoşmuş bu sayfada bakıyorumda son halleri hiç hoşuma gitmiyorrr bunların allah bildiği gibi yapsın=)))

Unknown dedi ki...

Ramazanda tahmin yapmakta günah olmasın sakın, dikkat etmek lazım, mazallah sakata gelmeyelim sayın admin?

Adsız dedi ki...

denizli 0 trabzon 2(tutarak gökhan colman) fenerbahçe 2 g.birliği 1(çalışarak alex guiza-mehmet nas) kocaeli 1 galatasaray 2(serhat-nonda2) beşiktaş 0 g.antep 0

Faruk dedi ki...

Murat YILMAZ dedi ki...
denizli:2-trabzon:3
Roberts,Kratochvil-Promise, Yattara,Umut

FB-Gençler:2-1
Alex,Guiza-Djite

Kocaeli-GS: 1-3
Jesterovic-Lincoln, Baros, Aydın

BJK-Antep: 2-0
Nobre, Holosko

Faruk dedi ki...

valla iddaa bence her daim kumardır, ramazanda oynasan da kumar muharremde de oynasan kumar, bizim tahminler kumar değil ama, karıştırmalayım. ama isterseniz bi hesap numarası verim oran belirliyeyim maçlara kumara dökelim işi :)

Melih Kazdağ dedi ki...

Gençlerin golunu Pektemek olarak değiştirebilirmiyim.M.Çakır ankarasporda ounuyormuş büyük bir skandala yüz tutmuşum...

Faruk dedi ki...

maalesef maçlar başladığı için bu isteği yerine getiremeyeceğim canısı...

Melih Kazdağ dedi ki...

Haklısın ben de şansımı denemiştim zaten.Bu etik olmazdı zaten...ayıp ayıp..