11 Eylül 2008 Perşembe

Fatih Terim vs Osman Tanburacı Celebrity Death Match (+18)

Bugün gündeme gelen bir haber. Şu an yazarken bile gülmekten geberiyorum. Öncelikle şunu söyleyeyim bu post biraz ''müstehcen'' olacak. Post başlığına yaş sınırını o yüzden koydum.

Hikayeye göre Osman Tanburacı gazeteci arkadaşlarıyla bir derneğin lokalinde laflıyor. O sıra telefon çalıyor. Arayan Sinyor Fatih Terim.

Konuşma başlar başlamaz Osman Tanburacı'nın sinirleri geriliyor ve telefonu bir arkadaşına dinletip aynı zamanda kayıt altına almaya başlıyor ne alakaysa artık!

Konuşmanın basına yansıyan metni şöyle:

F.T: Yahu Osman biraz önce Sky Tv'de konuşmuşsun, bana söylediler. Ben ne demişim? Gündem değiştiriyor muşum, öyle demişsin. Ulan bu ne biçim konuşma!

O.T: (Uslüp karşısında şaşırarak fakat nezaket içerisinde) Hocam, beni hep böyle zamanlarda arıyorsun, bir kez de nasılsın diye arasana.

F.T: Ulan ben senin bıyığını s..rim!!!

O.T: (Yerinden fırlayarak) Sen ne biçim konuşuyorsun (sinirden zangır zangır titriyor)

F.T: (Ulan ben senin ananı avradını s...rim)

O.T: Doğru konuş, doğru konuşmasını öğren!

Fatih Terim'in küfürleri eşliğinde devam eden ve biten bir telefon konuşması. Tabi bu bir iddia şu aşamada, vay anasına diyip Fatih Terim'e yüklenmeyeceğim, sadece varsayımlar üzerine yazacağım.

Hepimiz biliyoruz Osman Tanburacı'yı Osman Tanburacı yapan O'nun bıyıkları. Hakikaten kötü duruyor, Fatih Terim'e hak vermemek mümkün değil ancak küfür etmesi çok ayıp olmuş! Gerçi hoca yıllarca hep rakiplerin videolarını izleye izleye artık zayıf nokta bulma ordinaryüsü olmuş. Doğaldır ki Osman Tanburacı'ya da bıyıktan giriyor. Peki Fatih Terim başka başka insanlarla da bu tip küfürlü telefon polemikleri yaşasa acaba nasıl davranır? Birkaç örnek benden, zira teşbihte hata olmaz:

F.T: Alo Faruk Abi sen misin?

Faruk Süren: Benim Fatihçiiim buyur.

F.T: Abi geçen gün benim için hede hödö demişşin!

F.S: !?!?

F.T: Ulan alnını s...rim senin!!!

ya da

F.T: Alo Hasan sen misin?

Hasan Şaş: Evet hocam buyur.

F.T: Beni milli takıma almıyo falan filan diyomuşun benim için!

H.Ş: !?!?

F.T: Kelini s...rim ulan senin!!!

veya

neyse fazla abartmayalım ancak laf Osman Tanburacı'dan açılmışken hep aklımda kalan iki anekdot vardır O'nunla ilgili hemen aktarayım:

1- Galatasaray'ın bir Juventus maçından önce gazetesindeki yazısının başlığı:

FATİH'İN ELİNDE NEŞTER, VURAMAZSA JUVE BEŞLER!!!

2-Bu kesinlikle mükemmeldi. Ciddi anlamda söylüyorum... Osman Tanburacı televizyon programında hafif yollu Hakan Şükür aleyhinde konuşurken, Hakan'ın babası Sermet Şükür canlı yayına katılıyor, biraz gaza gelince oğlunu Atatürk'e benziyor. Bu noktada Osman Tanburacı araya giriyor ve gerçekten beni duygulandıran kelimeler söylüyor: Sermet Bey, Atatürk laik bir adamdı, Hakan'ın laikliğini bırakın bir kenara, önce Galatasaray'a layık olmaya çalışmalı.

NOT: EĞER YAZI ÇOK FAZLA +18 GELİRSE POSTU KALDIRALIM BURDAN DOSTLAR, DAYANAMADIM YAZDIM, KUSURA BAKMAYIN...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yok arkadaşım güzel yazmışsın fatih terim yapar böyle şeyler daha öncede yapmıştır ama korkudan söyleyememiştir kimse.