4 Eylül 2008 Perşembe

İyi Başladık.

Ukrayna karşısında Hidayet Türkoğlu'nun önderliğinde maça iyi başlayan 12 Dev Adam, skor üstünlüğünü sürekli olarak koruduğu karşılaşmayı 86-73 kazanarak elemelere iyi bir başlangıç yaptı.

Hidayet 15 sayı 7 ribaunt ve 5 asistle oynarken, Kerem Gönlüm 15 sayı 3 ribaunt, şaşılacak derecede skorer oynayan Oğuz Savaş'ta yine 15 sayı 3 ribaunt ile oynadı. Kerem Tunçeri maçın kilitlendiği anlarda sahneye çıkarak 13 sayı kaydederken, genç yıldızımız Ersan İlyasova'da 10 sayı 12 ribaunt ile double-double yaptı.

Tanjevic enteresan bir adam. Hazırlık maçlarının yıldızı, bunuda geçtim Dream Team maçının yıldızı Cenk Akyol'u sahaya hiç sürmedi dün. Neden bunu yaptığını da anlamış değilim. Çok önemli bir not daha var, oyuncu değişiklikleri esnasında hiç bir oyuncumuzu Tanjevic'in yüzüne bakarken görmedim. Müthiş bir soğukluk seziyorum ya neyse...

İkinci maç için 2 gün sonra Belçika'da olacak 12 Dev Adam...

4 yorum:

Murat YILMAZ dedi ki...

Cenk sakat olduğundan oynamadı sayın admin. hücumda çok iyi fakat savunmada disiplinsiz ve organize değiliz. bir de ukrayna bize rakip olacak bir takım değil, dolayısıyla bu maç ölçü olmamalı.

Faruk dedi ki...

sayın admin;

ben cenk akyol'u ısınırken takımla birlikte gördüm, eğer karıştırmıyorsam, ama doğrudur olabilir sakatlığı varsa riske etmemesi çok normal ancak ukrayna bize rakip olacak takım değil yorumunuza katılmam mümkün değil, nihayetinde bu milli takım hazırlık maçlarında makedonyaya bile kaybedip, portekizi uzatmalarda yenebildi. kapasite olarak çok kaliteli olsakta, maalesef şu an kapasitemizin dörtte birini bile ortaya koyamıyoruz ve ben açıkçası deplasmandaki ukrayna maçından korkuyorum.

Murat YILMAZ dedi ki...

yok sayın admin, bu takım 2. olur, en iyi üç ikinci takım kontentajından doğrudan gider

Faruk dedi ki...

sayın admin sizce bu takım evimizde yapılacak olan 2010 dünya basketbol şampiyonasına tanjevic ile katılmalı mıdır? evet ya da hayır olarak ister bu gönül cevabı...