17 Eylül 2008 Çarşamba

Kayserispor - Paris Saint Germain

UEFA Kupası'na geçen sezon Fortis Türkiye Kupası'nı kazanarak katılma başarısı gösteren Kayserispor en zorlu kurayı çeken ekibimiz aynı zamanda. Sezon başında transfer ettiği Aghahowa, Olembe ve Purovic gibi oyuncularla UEFA Kupası'nda başarı hedefleyen temsilcimiz bu akşam saat 21:00'de Büyükşehir Belediyesi Atatürk Stadyumu'nda Fransa'nın köklü ekiplerinden Paris Saint Germain'i ağırlıyor.

PSG için köklü desem de şu an için güçlü diyemiyorum zira geçen sezon küme düşmekten kılpayı kurtulan ve bu sezona da öyle aman aman iyi başlayamayan bir ekip PSG. UEFA Kupası'na ne derece önem verdiklerini de bilmiyorum ancak kadrosunda yeni transferleri Makelele, Giuly ve Kezman gibi oyuncuları bulunduran Fransız ekibi yabana atılacak bir ekip değil. Kayserispor için zor olsa da bundan 2 yıl önce elendikleri AZ Alkmaar'dan daha iyi bir rakip değiller ve ben bu eşleşmede Kayserispor'u bir adım önde görüyorum, yeter ki rakipten çekinmesinler.

Karşılaşmanın naklen yayınını yine D-Smart üstlenmiş. Yayını yapacak olan kanalın ismi ise D-Spor...

Hiç yorum yok: