10 Kasım 2008 Pazartesi

Skor Tahmin Oyunu 10. Hafta Sonuçları

BU HAFTA PUANLAR:

TOLGA ŞENER: 19

HAKAN DEMİREL: 14

BALTHAZAR: 13

MURAT YILMAZ: 6

OMANİM: 8

YAVUSS: 6

FARUK TURUTOĞLU: 2


GENEL PUAN DURUMU:

TOLGA ŞENER: 104

BALTHAZAR: 92

HAKAN DEMİREL: 92

MURAT YILMAZ: 69

YAVUSS: 67

FARUK TURUTOĞLU: 53

OMANİM: 51

NOT: Bu hafta tahmin yapmayan değerli arkadaşımız Serdar Yıldıran'ı en azından bu sezonluk bu yarışmadan diskalifiye edelim derim zaten puan olarakta oldukça geride kalmış vaziyette. Yarışmanın bundan sonraki formatındaki yarışmacıların isimleri:

Faruk Turutoğlu
Murat Yılmaz
Tolga Şener
Hakan Demirel
Balthazar
Omanim
Yavuss

şeklindedir. Bu tahminatörlerin dışında oyuna bundan sonra tahminatör ilavesi yapılmayacaktır, bilginize arz ederim...

9. Hafta Puan Durumu için Tıklayın

11 yorum:

Tolga Şener dedi ki...

Benim aldığım puan 19 olmalıydı yanlış bir hesaplama olmuş herhalde.

Unknown dedi ki...

Ah sevgili omanim, nasıl dalgınlığa gelip geçen hafta tahmin yapmayı unutursun. Seni affedemiyorum. Unutmasaydın sevgili adminimiz şu an son sıraya demir atmış olacaktı :)) Görünen o ki, eğer balthazar son anda ipi göğüslemezse koyu Trabzon'lu Turutoğlu familyasının cebinden Fenerium'a para çıkacak. Yani bir sezon sonra ki flaş yıldız transferinde sizinde katkınız olacak. Bundan büyük şeref olur mu? :))

Faruk dedi ki...

hata düzeltildi uyarı için teşekkür ederim, fair play budur işte...

Faruk dedi ki...

34 haftalık uzun maratonun daha yarısını etmedik sevgili Demirel bu ne acele böyle:)

Sizinle ilgili bir karar aldım bu arada, şayet olur da ben sonuncu siz birincisi olursanız Fenerbahçe formasını Eren'e alırım baştan söyleyeyim :) Formanın arkasına EREN yazdırıp numarasınıda 61 yapmayı planlıyorum ama bu tabi sizin takdiriniz olur :)

Ama bu konuda ciddiyim formayı yavruya alıcam :)

Unknown dedi ki...

Maraton 34 hafta ama sen bu kafayla dipten kurtulamazsın sayın admin. G.saray - Trabzon ve Fener - G.saray maç tahminlerine bakış açın yüzünden bu kadar emin konuşuyorum. Bu derece yoğun saplantılar, hayaller ve gerçeklerden uzak olarak doğru tahmin yapılamaz.
Formayı yavruya alman konusuna gelince; hiç farketmez güzelim, arkasına da ister 61 yazdır ister 501, sonuçta Turutoğlu familyasından Feneriuma para çıkacak ya, benim için en büyük mutluluk o :)

Adsız dedi ki...

hakan bey siz admini eletireceğinize kendi yaptığınız saplantılı trabzon tahminlerine bakın önce.düşmanlıkla değilde mantıkla hareket etseydiniz bugüne kadar belkide şimdi liderdiniz sevgili beyefendi:))ama son maçta baktınız pabuç pahalı laubalilikte bi yere kadar 3-1 trabzonspor galibiyetini yapıştırdınız hemen ekrana sayın beyefendi:)trabzon herkese haddini bildirir işte böyle. bu seferde hacettepeye verseydiniz ya galibiyeti her hafta trabzonun rakibine verdiğiniz gibi sayın beyefendi:)yalnız bu işler bi tek galatasarayı yenmekle bitmez siz şimdi bide 13.hafta beşiktaşı yenin bakalım.sonra son hafta biz sizi bi ayıklayalım kadıköyde:))yani bu sene sizi yem olarak kullanıyoruz:))ey trabzon be koskoca fenerbahçeyi yem olarak kullanıyosun ya ne diyim ben sana senin sevgin ne fener sevgisi ne galatasaray sevgisi gene en yakın beşiktaş sevgisidir onlarda çok seviyo yalan yok:)) ama yarında onları ayıklıcaz fortiste:) altımızdakiler mümkünse cevap vermesin bu hususta hiç kimse cevap veremez çünki herkes altımızda HA HA HA

Unknown dedi ki...

Sevgili omanim, tahriklerine kapılacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun :) Ben hep inandığım skorları yazdım. (denizli 5-trabzon 1 haricinde, admine kıllıktı o) G.saray - Trabzon maçında Trabzon'un kazanmasını can-ı gönülden istediğim halde çok bariz olan gerçeği görmezden gelemedim. Tekno Market ve Fair play'in Turutoğlu familyasına attığı uzak ara tesadüf değildir. Bizim tahminlerimiz realist analizlere, sizinkilerse kalbinizden geçen temennilere dayanmaktadır.
Beşiktaş maçını bilemem ama sizi kuşbaşı kuşbaşı dilimliyecez Kadıköy'de. Cimbom gibi madara olacaksınız :) Bu futbolla ligi ilk 3 içinde bitirebilirseniz büyük başarı diye düşünüyorum. Şampiyonluk adayım yavaş yavaş Beşiktaş'a doğru kaymaya başladı. Fenerbahçe'nin de ligi Trabzon'un üstünde bitireceğine kalıbımı basarım...

Adsız dedi ki...

abi benim bu tahmin olaylarına kaçıncı haftadan itibaren katıldığıma bi bak istersen ve tahminlerimide analiz edersen eğer hiçte kalbimden geçen değil tamamen mantığa dayalı skorla yazdığımı görürsün.hemde bariz bi şekilde.samiyendeki galatasaray maçında diğer bordo mavilerin aksine ben tahminimi 2-1 galatasaray yönünde yapmıştım.konya trabzon maçında beraberlik oynadım.daha başka maçlarda vardı trabzona beraberlik yada mağlubiyet verdiğim.fener galatasaray ve beşiktaşa da genelde galibiyet veriyorum.en azından fenerbahçe adına gönlümden geçenleri yazsaydım baya bi puan kazanmıştım şimdi. burda bile fayda yok bize fenerden:)bu oyuna çok geç başlamama rağmen kafkaslının rakiplerine yaptığı gibi bende sana uzak yaparım ama merak etme:) haftalar ilerledikçe görüceksin bunuda.fenerbahçeninde ligi trabzonun üzerinde bitireceği fikrine katılmıyorum.bunun içinde senle ayrıca özel bi iddaya girebiliriz hodri meydan diyorum:)artı kadıköydeki maçtada senle iddaya girerim al sana bi hodri meydan daha:)

Unknown dedi ki...

Öyleyse tahminler konusunda seni tenzi ederim, abinle karıştırmışım, tüm laflarım ona :) Tüm meydan okumalarına varım hem de sonun kadar. Her ikisi içinde şöyle kaliteli bi yerde yemeğine var mısın? Sizi kadıköyde maymuna çevirecez, ligide şampiyon olamayacağımıza rağmen sizin çok kenter bir şekilde üstünüzde bitirecez. Restini görüyorum, top sende :)

Faruk dedi ki...

o yemeğe ben de katılırım kaybeden öder, tek kuruşuna karışmam bilesiniz, hatta bariyer dibinden tolga şener'de gelir :) akıllı olun, yemeğe bizde davetliyiz :)

Adsız dedi ki...

abi okey iddaya girmiş bulunuyoruz.mekanı sen seç nasıl olsa hesabı sen ödeyeceksin:)hesaplı bir yer tercih et bari:)