24 Kasım 2008 Pazartesi

Skor Tahmin Oyunu 12. Hafta Sonuçları

BU HAFTA PUANLAR:

TOLGA ŞENER: 11

BALTHAZAR: 1

FARUK TURUTOĞLU: 1

HAKAN DEMİREL: 1

MURAT YILMAZ: 1

YAVUSS: 1

OMANİM: 0


GENEL PUAN DURUMU:

TOLGA ŞENER: 118

BALTHAZAR: 98

HAKAN DEMİREL: 96

YAVUSS: 81

MURAT YILMAZ: 76

FARUK TURUTOĞLU: 57

OMANİM: 56

Yorum: Ligde iki haftadır süren gol kısırlığı bizim yarışmamıza da skor kısırlığı olarak sirayet etmiş durumda. Bu hafta 1 puan alan herkes Holosko'nun kendi vurmak yerine topu Nobre'ye çıkarmasına dua etmeli yoksa bu yarışma tarihinde belki de ilk ve son kez tam 6 yarışmacının ''sıfır'' puan almasına şahit olacaktı. Bu kısır haftadan 11 puan çıkaran yarışmanın lideri Sevgili Şener'i kutluyorum...

11. Hafta puan durumu için tıklayın

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Erler Film yüzyılın komedisini sunar!!!
THE JOURNEY OF TURUTOĞLU BROTHERS TO FENERIUM (Turutoğlu biraderlerin Fenerium yolculuğu)
Yüzyılın komedisini izlerken gülmekten öleceksiniz.
THE JOURNEY OF TURUTOĞLU BROTHERS TO FENERIUM
Bir Hasan Karcı Filmi

-Atilla Korsay '' Hayatta hiçbir şey imkansız değildir dedirten müthiş bir komedi, büyük keyif aldım''
-Haşmet Fatheroğlu ''Yarışmaya bir hafta katılmayı unutup, başka bir haftada yarışma tarihinin tek sıfır puanını alan omanim karakterini izlerken çok güleceksiniz, çok eğlenceli tavsiye ederim''
-Hıncal Kulunç ''Turutoğlu biraderlerin fenerium alışveriş sahneleri müthişti. Hasan Karcı gene harikalar yaratmış. Tebrik ederim''

Adsız dedi ki...

abi sen daha 22 hafta erkenden niye bu triplere girdin anlayamadım ya bobo maymunluk yapmayıpta o golü atsa 10 puan alıcam ben bu hafta.benim 0 çektiğim haftayı sende 1 puanla geçtin herkes gibi valla bravo sana alkışlıyorum seni.sen bize güleceğine kendi takımının haline gül ben çok gülüyorum huhaahahaha

Unknown dedi ki...

Kadıköyde bende size gülecem, maymuna çevirecez sizi, büyük maçlarınız daha yeni başlıyor, kepazeye döneceksiniz yakında, avni aker medrano sirkine dönecek medrano :)
Omanimcim boşu boşuna atmıyorum, bak 12 haftada 56 puan almışsın. aldığın puan kadarını bunun üstüne koyarsan gene lidere yetişemiyorsun, abi kardeş uzak ara dibe oturmanız talihsizlik ya da kısmetsizlik değildir tamamen hakettiğiniz puanlardır. Sizin türkiye ligine nasıl bir bakış açısıyla yaklaştığınızın yansımasıdır. Bak sabit fikirli abin gene demiş ki, yok hakem bilmem kimi biçmesini çalsaymış 3-0 olurmuşta, bilmem neymişte, kahkalarla okudum yine. Ya siz hiç değişmez, hiç ders almazmısınız ya. Hakem penaltı vermezse, 5 dakika sonra bastırır golünü atarsın. Güçlü takım budur. Bobo gol atsaymışta bilmem neymişte, sen 60 puanı nasıl kapatacan, trabzon' da ne zaman ilk 5 içinde ki bir takımı yenebilecek onu düşün. Artık kendinizi kandırmayı bırakın. Bak ben kandırmıyorum, takımım bu sene kötü, başından beridir de söylüyorum, bu sene şampiyonluk hayal, ama sizi kadıköyde maymuna çevirecez, bunu da söylüyorum. Durum 3-0 ya da 4-0 ken maç bitsin diye allaha dualar edeceksin :))

Faruk dedi ki...

Çok merak ediyorum o zaman niye yırtındınız o kadar ühühühüü penaltılarımız verilmiyo, herkesler bize karşı diye bilmem kaç sezonunda. O zaman bastırıp atsaydınız ya golleri. Şimdi sabit fikirli ben oluyorum di mi?

Ben onu bunu bilmem kardeşim, her zaman söylüyorum, canım maçın nasıl bitmesini isterse ona göre tahmin yapıyorum çoğunlukla, yok 56puanla dibe çökmüşüm 1056 puanla tavan yapmışım umurumda bile değil açıkçası. En fazla alacağamız bir forma alırız Fenerium'dan bi forma biter gider. Karşılığında şampiyon olacaksak 100 tane de forma alırım, sen skor tahminlerindeki başarılarınla avun, ben de ligde şampiyonluk kovalıyayım, herkes HEDEFİ KADAR KONUŞSUN...

Hadi eyvallah...

Adsız dedi ki...

abi senin ya fikstürden haberin yok ya dalgınlığına geldi.büyük maçlarınız yeni başlıyo diyosun galatasaray ve beşiktaşla oynadık bi tek fenerbahçe kaldı.sivası büyük maçtan sayıyosan herifleri boğduk resmen olabilir gol atamadık.penaltı pozisyonuna gelince bariz yüzde yüz penaltı.3.dakikada o penaltıyı verse maç böylemi olurdu sanmıyorum.kesin yenerdikte demiyorum.penaltı çalınmamasına rağmen kazanabilirdik şanssızdık sen maçı izlemeden atıyosun burda sanırım.siz bizi tarih boyunca ne kadar maymuna çevirdi iseniz bizde sizi o kadar çevirdik kadıköyde size 5 attığımız maçıda hatırlarsın herhalde.bu sezon 3 büyük takımın deplasmanda kazandığı maçın toplamından fazla maç kazandık deplasmanda ve hala zirvedeyiz.siz bizi düşüneceğinize şimdiden dikkat edinde beşiktaş bu hafta sizi maymuna çevirmesin.

Unknown dedi ki...

Tüm blog okuyucuları şahit olsun. Bugün msn de sayın turutoğluna fb-trabzon maçı için 1000 ytl lik iddiaya girme teklifinde bulundum. Hemde ısrarla ve inatla. Ama kendisi kaçtı sevgili blog okuyucuları. Resmen takımına güvenemedi, yok o gün song sakatlanırsa ne yaparız felan diye kıvırdı, takımına güvenemedi ve iddaya giremedi arkadaşlar. Eeey sevgili omanim, yavusss, görün, Faruk abiniz iddiaya girmekten alenen kaçtı. Şimdi herkesin huzurunda teklifimi yineliyorum, varmısın ey admin? Bu işler laf cambazlığıyla, hokkabazlıkla olmuyor, sana herkesin önünde meydan okuyorum, VARMISIN?

Murat YILMAZ dedi ki...

sayın demirel yine çok formdasınız, ekonomik kriz falan dinlemeden takındığınız bu iddalı tavrınızı takdirle karşılıyorum. Trabzonspor uzun yıllardır derbilerde silik skorlar alıyor yada bana öyle geliyor! Omanim attıkları beşten bahserken sanırım yedikleri beşleri, dörtleri hatta BJK'den yedileri unutmamıştır eminim. Ama hatırlamamız gereken bir başka olay da GS'nin Terim'li bir sezonda derbi kazanamadan şampiyon olduğudur. Trabzon üst sıranın altındaki takımlara puan kaybetmediği sürece şampiyonluk yarışını ligin sonuna kadar sürdürür. Ama devre arası iyi bir santrafor takviyesi şart görünüyor.

Adsız dedi ki...

murat bey siz benim ne dediğimi tam anlayamadınız herhalde.ya da tam okumadınız bilmiyorum.ben hakan demirelin sizi maymun edicez lafına atıfta bulunarak tarihte siz bizi ne kadar maymun etmişseniz bizde sizi o kadar etmişizdir kadıköyde 5 attığımızıda hatırlarsın dedim.yani trabzonun maymun edilicek bi takım olmadığını tarihi ve bugünüyle demek istedim.bilgilerinize